KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.
Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
Obecnie do Działu Monitoringu Systemów poszukujemy:
Administrator ServiceDesk
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- zapewnienie sprawnej pracy systemów informatycznych i infrastruktury sieciowej:monitorowanie pracy systemów informatycznych oraz infrastruktury sieciowej w trybie 24/7 (praca w godzinach 7:00-19:0 oraz 19:00-7:00, także w weekendy oraz dni wolne od pracy),
- obsługa zgłoszeń,
- lokalizowanie, diagnostyka i usuwanie problemów,
- realizacja procedur kontrolnych i naprawczych,
- eskalowanie problemów w przypadku niepowodzenia procedur standardowych,
- wsparcie użytkowników.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane techniczne).
- Praktyczna znajomość języka angielskiego.
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
- Komunikatywność, niekonfliktowość, dyspozycyjność
Kwalifikacje:
- Znajomość systemów operacyjnych Oracle Linux, Red Hat Enterprise Linux, Microsoft Windows:
- diagnostyka stanu systemu,
- programy narzędziowe.
- Ogólna znajomość zagadnień związanych z administrowaniem siecią LAN/WAN (protokoły LAN/WAN, switching, routing, rozwiązania sieciowe firmy Cisco), znajomość systemów bezpieczeństwa sieciowego (CheckPoint, Juniper, McAfee).
Dodatkowe atuty:
- Umiejętność konfigurowania urządzeń sieciowych Cisco (IOS, NX-OS).
- Umiejętność zarządzania systemami typu firewall i IPS wiodących producentów (np. CheckPoint, Juniper, McAfee).
- Znajomość rozwiązań SAN (macierze, biblioteki taśmowe, przełączniki FC).
Oferujemy: