Nasza firma zawdzięcza swój sukces dzięki kompleksowej realizacji działań w Internecie. Powodzenie działań dla naszych Klientów zależą od przemyślanej strategii komunikacji, odpowiednio dobranych narzędzi pozwalających na dotarcie z przekazem do wyznaczonej grupy docelowej. Dzięki specjalistycznym działom naszej spółki, wiedzy pracowników z zakresu działań on-line oraz technologii kierujemy działaniami naszych Klientów w sposób mający na celu maksymalizację zwrotu z poczynionej inwestycji. Bogate doświadczenie w planowaniu działań internetowych, budowaniu stron i systemów internetowych umożliwia nam stworzenia najlepszej strategii dla danego Klienta oraz dobrania najbardziej efektywnych kosztowo narzędzi.
Oczekujemy: Doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji reklamowej, Doświadczenie w realizacji kampanii digital (w szczególności strony marek, landing page, mailingi, kampanie display) poparte portfolio, Umiejętności samodzielnego projektowania graficznego, wizualizacji koncepcji na...
Zakres obowiązków: koordynacja realizacji projektów interaktywnych (www, aplikacje FB i mobilne, formaty reklamowe); współpraca przy opracowaniu koncepcji strategicznej i kreatywnej komunikacji marki / produktu; planowanie i koordynacja zasobów wewnętrznych i zewnętrznych; tworzenie...
Odpowiedzialność za: Realizacja określonych celów sprzedażowych, Przygotowywanie dokumentów ofertowych oraz dokumentacji przetargowej. Zadania: Opieka nad prowadzonymi Klientami i ich projektami (kampanie, www, aplikacje FB i mobilne, formaty reklamowe), Analiza potrzeb Klienta oraz...
Jeżeli lubisz branżę interaktywną i chciałbyś pracować przy ciekawych projektach internetowych, posiadasz wiedzę i doświadczenie oraz masz głowę pełną pomysłów - idealnie trafiłeś. Opis stanowiska: Przygotowanie raportów i analiz marketingowych (m.in. efektywność kampanii,...
Planowanie i zakup kampanii mediowych; Współtworzenie strategii komunikacji dla obecnych i potencjalnych klientów; Tworzenie rekomendacji i prezentacji; Negocjowanie warunków zakupowych z wydawcami; Monitorowanie trwających kampanii reklamowych;
Współpraca z wydawcami w zakresie rozliczeń, płatności i umów dotyczących prowadzonych kampanii; Wpisywanie i rozliczanie faktur oraz rezerw kosztowych; Wsparcie dla działu planowania i zakupu mediów w terminowych rozliczeniach kampanii; Obsługa plików i systemów rozliczeniowych;...
Sporządzanie strategii działań komunikacji dla klientów; Budowanie relacji z obsługiwanymi klientami; Tworzenie rekomendacji i prezentacji dla klientów; Aktywny udział w pozyskiwaniu nowych klientów; Nadzorowanie pracy media plannerów; Monitorowanie i raportowanie trwających kampanii...
aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami, realizacja założonych planów sprzedażowych, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji biznesowych, prowadzenie negocjacji handlowych, kreowanie i obsługę kampanii reklamowych, analiza rynku i konkurencji;
tworzenie aplikacji oraz stron internetowych; aktywny udział w procesach projektowania; praca w zespole programistów; koordynowanie prac programistycznych z zewnętrznymi zespołami programistów; tworzenie dokumentacji technicznych;
projektowanie layoutów do serwisów, portali oraz interfejsów graficznych do aplikacji mobilnych, bannerów, mailingów oraz innych form przeznaczonych do Internetu;
aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami, realizacja założonych planów sprzedażowych, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji biznesowych, prowadzenie negocjacji handlowych, kreowanie i obsługę kampanii reklamowych, analiza rynku i konkurencji;
Współpraca z Wydawcami serwisów internetowych; Utrwalanie kontaktów ze stałymi Partnerami i pozyskiwaniem nowych wydawców; Wspomaganie działu CS w realizacji programów partnerskich Klientów poprzez odpowiedni dobór wydawców; Spotkania z Wydawcami, prezentacja oferty sieci Afiliacyjnej...
Nadzór i koordynacja kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych, głównie sprzedażowych –CPS, CPL; Zakup, nadzorowanie i optymalizacja prowadzonych kampanii; Rozliczanie, raportowanie i analiza wyników kampanii; Współpraca z działem sprzedaży w zakresie doboru wydawców;...
Przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów korzystając z m.in. MegaPanel, AdExpert, TGI, Google AdWords, Google WebsiteOptimizer, Fanpage Trender itp. Tworzenie dokumentacji analityczno-projektowej; Przeprowadzanie prezentacji i szkoleń dla obecnych i potencjalnych Klientów;