Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Research Manager

ClickAd S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
4340 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem ClickAd, poszukujemy osoby na stanowisko:


Research Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:
  • Przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów korzystając z m.in. MegaPanel, AdExpert, TGI, Google AdWords, Google WebsiteOptimizer, Fanpage Trender itp.
  • Tworzenie dokumentacji analityczno-projektowej
  • Przeprowadzanie prezentacji i szkoleń dla obecnych i potencjalnych Klientów
Wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w Domu Mediowym/ Agencji marketingu 360/ Agencji interaktywnej
  • Znajomość narzędzi badawczych on line, dostępnych na rynku oraz umiejętność analizy danych i tworzenia raportów (m.in. MegaPanel, AdExpert, TGI, Google AdWords, Google WebsiteOptimizer, Fanpage Trender itp.)
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień i trendów branży e-marketingowej i badawczej (mile widziane dodatkowe doświadczenia w obszarze e-commerce, usability, mobile marketing, email marketing)
  • Analityczne i strategiczne myślenie
  • Biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności sprawność w posługiwaniu się programami Excel i PPT
  • Biegłe posługiwanie się językiem angielskim
  • Inicjatywa, samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy
  • Odpowiedzialność za prowadzone działania i podejmowane decyzje
  • Determinacja w dążeniu do osiągania celu
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia prowadząc interesujące projekty, dla wielu znanych marek, różnych branż
  • Świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
  • Możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Dodatkowe pakiety socjalne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)