W związku z dynamicznym rozwojem ClickAd, poszukujemy osoby na stanowisko:
Research Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów korzystając z m.in. MegaPanel, AdExpert, TGI, Google AdWords, Google WebsiteOptimizer, Fanpage Trender itp.
- Tworzenie dokumentacji analityczno-projektowej
- Przeprowadzanie prezentacji i szkoleń dla obecnych i potencjalnych Klientów
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w Domu Mediowym/ Agencji marketingu 360/ Agencji interaktywnej
- Znajomość narzędzi badawczych on line, dostępnych na rynku oraz umiejętność analizy danych i tworzenia raportów (m.in. MegaPanel, AdExpert, TGI, Google AdWords, Google WebsiteOptimizer, Fanpage Trender itp.)
- Bardzo dobra znajomość zagadnień i trendów branży e-marketingowej i badawczej (mile widziane dodatkowe doświadczenia w obszarze e-commerce, usability, mobile marketing, email marketing)
- Analityczne i strategiczne myślenie
- Biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności sprawność w posługiwaniu się programami Excel i PPT
- Biegłe posługiwanie się językiem angielskim
- Inicjatywa, samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy
- Odpowiedzialność za prowadzone działania i podejmowane decyzje
- Determinacja w dążeniu do osiągania celu
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Możliwość zdobycia doświadczenia prowadząc interesujące projekty, dla wielu znanych marek, różnych branż
- Świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
- Możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Dodatkowe pakiety socjalne