sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;
sprzedaż i promowanie naszej oferty wśród klientów odwiedzających salony Orange; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz...
sprzedaż i promowanie naszej oferty wśród klientów odwiedzających salony Orange; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz...
Orange Polska S.A.śląskie, Bytom - CH M1, ul. Strzelców Bytomskich 96
praca stacjonarna
2320 dni
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;
sprzedaż i promowanie naszej oferty wśród klientów odwiedzających salony Orange; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz...
Orange Polska S.A.kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Galeria Pomorska
praca stacjonarna
2322 dni
sprzedaż i promowanie naszej oferty wśród Klientów odwiedzających salony Orange; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami; obsługa Klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie Klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz...
Orange Polska S.A.wielkopolskie, Poznań, Józefa Piłsudskiego 20
praca stacjonarna
2332 dni
prowadzenie aktywnych i skutecznych działań sprzedażowych do klienta biznesowego i korporacyjnego – instytucje publiczne; dążenie do zwiększenia przychodów na portfelu klientów; budowanie silnych i trwałych relacji z klientami stałe uaktualnianie wiedzy biznesowej oraz z zakresu...
Orange Polska S.A.wielkopolskie, Poznań, ul. Por. Janiny Lewandowskiej 26
praca stacjonarna
2334 dni
weryfikacja i przygotowanie danych wejściowych do modelu kalkulacyjnego w zakresie sieci transmisji danych; proponowanie i wprowadzanie zmian, ulepszeń w modelu kalkulacji kosztów sieci transmisji danych; budowanie nośników do alokacji kosztów sieci; wykonywanie wyceny środków trwałych dla...
zapewnienie ciągłości pracy stanowisk, urządzeń i systemów telekomunikacyjnych; monitorowanie i analizowanie jakości testów odnawianych urządzeń multimedialnych; uczestnictwo w tworzeniu harmonogramów obsługi technicznej i dokumentacji utrzymania; inicjowanie i opracowanie nowych...
utrzymanie sieci mobilnej Orange, realizacja zadań prewencyjnych; usuwanie awarii w sieciach Operatorów Orange; terminową realizację i opiniowanie zmian w sieciach Operatorów Orange; zarządzaniem bezpieczeństwem sieci i platform usługowych; tworzenie i rozwój oprogramowania wspierającego...
projektowanie i wdrażanie usług w oparciu o platformy usługowe; współpracę z innymi obszarami firmy podczas tworzenia koncepcji techniczno/biznesowych nowych usług Orange; rekomendowanie potencjalnych rozwiązań technicznych w oparciu o wymagania biznesowe i dostępne technologie;...
wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach przeprowadzanie testów oprogramowania w aplikacjach mobilnych i webowych przygotowywanie scenariuszy testowych analiza dokumentacji technicznej oraz wyników badań przygotowywanie raportów
sprzedaż i promowanie naszej oferty wśród Klientów odwiedzających salony Orange budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami obsługa Klientów zgodnie ze standardami Orange edukowanie Klientów z zakresu nowych technologii stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz...
wykonywanie analiz danych ukierunkowanych na dostarczanie pomysłów i rozwiązań biznesowych wspierających zarządzanie kanałami obsługi; kreowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi klienta z wykorzystaniem natural language understanding; udział w tworzeniu wirtualnego asystenta...
monitorowanie doświadczeń Klienta i podejmowanie działań doskonalących Customer Journey Zakupy i Utrzymanie; analizowanie przyczyn kontaktów oraz informacji zwrotnej od Klientów; opiniowanie istniejących standardów doświadczenia Klienta w każdym kanale sprzedażowym; proponowanie zmian w...