Al. Jerozolimskie 160
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
Standard
- Umowa o pracę
- Rekrutacje wewnętrzne
- Nowoczesne środowisko pracy
- Programy rozwojowe i systemy szkoleń
- monitorowanie doświadczeń Klienta i podejmowanie działań doskonalących Customer Journey Zakupy i Utrzymanie
- analizowanie przyczyn kontaktów oraz informacji zwrotnej od Klientów
- opiniowanie istniejących standardów doświadczenia Klienta w każdym kanale sprzedażowym
- proponowanie zmian w standardzie obsługi obejmujących optymalizację kroków procesowych, udział w projektowaniu i wdrażaniu zmian
- przygotowywanie wymagań i rekomendacji dla Customer Journey Zakupy i Utrzymanie w nowo wdrażanych produktach i ofertach (TTM)
- tworzenie komunikatów dotyczących zmian w procesach oraz dbanie o ich właściwą komunikację wewnątrz Grupy
do nas jeżeli
- posiadasz doświadczenie przy tworzeniu standardów w obszarze sprzedaży/obsługi Klienta lub przy projektowaniu ścieżek doświadczenia Klienta w branży telekomunikacyjnej
- masz doświadczenie na stanowisku związanym z procesami zarówno w wymiarze pracy z jakością jak i z raportami, w analizie i ocenie efektywności procesów, standardów
- cechuje Cię dobra znajomość języka angielskiego wykorzystywana w codziennej pracy
- potrafisz sprawnie analizować dane z wykorzystaniem Excela
- z łatwością redagujesz teksty i masz „lekkie pióro”
- jesteś innowacyjny/a i samodzielny/a w działaniu
- efektywnie współpracujesz w zespole
- masz wykształcenie wyższe
dla Ciebie
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową bez limitów
- Realne wyzwania na co dzień
- Nowe znajomości i przyjaźnie na lata
- Przestrzeń do inicjatywy
- Pracowniczy Program Emerytalny
o szczegóły
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.