sprzedaż i promowanie naszej oferty wśród klientów odwiedzających salony Orange; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz...
bezpośrednia współpraca z Klientem Biznesowym (segment SME/SOHO) skuteczna realizacja określonych celów sprzedażowych; sprzedaż usług telekomunikacyjnych; opieka nad powierzonymi Klientami, praca na bazach; przygotowanie oraz prezentacja oferty w zakresie produktów i usług Orange;
rozpoznawanie i kreowanie popytu na nowe innowacyjne rozwiązania Cloud; budowanie silnych i długotrwałych relacji z Klientami i Partnerami Biznesowymi poprzez dogłębne poznanie specyfiki ich działalności biznesowej; oferowanie i wdrażanie rozwiązań chmurowych dla Klientów biznesowych;...
Udział w strategicznych projektach z ramienia marketingu B2B; Realizacja przekrojowych analiz, rekomendacja dalszych działań zwiększających efektywność akcji marketingowo-sprzedażowych; Rozwój i zarządzanie wiedzą o kliencie, wyciąganie wniosków i przygotowanie nowych taktyk...
Szukamy osób do realizacji analiz systemowych w sektorze bankowym. Do Twoich podstawowych obowiązków należeć będzie: zbieranie oraz analiza potrzeb biznesowych; przygotowywanie projektów funkcjonalnych oraz technicznych; weryfikacja zmian w projektach pod kątem ich spójności i zgodności z...
sprzedaż i promowanie naszej oferty wśród klientów odwiedzających salony Orange; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz...
Projektowanie rozwiązań technicznych z obszaru Contact Center; Zapewnienie dostępności systemów Contact Center; Realizacja prac wdrożeniowych polegających na instalacji i konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania w ramach istniejących i dla nowych systemów Contact Center wewnątrz Grupy...
zarządzanie Zespołem Sprzedaży Bezpośredniej; realizacja celów sprzedażowych, maksymalizacja przychodów i marży na zarządzanej bazie klientów poprzez kreowanie nowych obszarów współpracy; tworzenie oraz wdrażanie strategii transformacji modelu biznesowego klientów poprzez sprzedaż...
realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; rozpoznawanie i kreowanie popytu na nowe innowacyjne rozwiązania ICT umożliwiające poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta; budowanie silnych i długotrwałych relacji z Klientami i...