Jesteśmy nr 1 w rankingu Top Employer Polska – co to oznacza? Mniej więcej tyle, że trudno znaleźć lepszego pracodawcę na rynku. To też pewność, że praca z nami to nie tylko wykonywanie zadań – to wyjątkowa misja poprawiania jakości życia milionów Polaków poprzez rozwiązania telekomunikacyjne.
Standard
- Umowa o pracę
- Rekrutacje wewnętrzne
- Nowoczesne środowisko pracy
- Programy rozwojowe i systemy szkoleń
- analiza i tworzenie customer insight w oparciu o różne źródła danych, poszukiwanie nowych źródeł wiedzy (CSAT, wyniki operacyjne, trendy rynkowe, benchmarki, itp.) oraz przygotowanie rekomendacji zmian wpływających na doświadczenia klienta B2C
- szacowanie efektów biznesowych rekomendowanych zmian oraz ocena ich wpływu na doświadczenia klienta
- uzgadnianie zmian z interesariuszami (ustalanie finalnej rekomendacji, sposobu ich wdrożenia), zdefiniowanie KPIs/miar sukcesu
- doprowadzenie do zmian przynoszących efekty biznesowe oraz pozytywne doświadczenia klientów
- praca z projektami mającymi wpływ na zmianę poprawiającą doświadczenia klienta w punktach styku z Orange
- analiza i synteza danych z różnych źródeł i prezentowanie ich wyników
- współpraca z partnerami biznesowymi
do nas jeżeli
- posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie (poparte sukcesami) w branży technologicznej, konsultingu lub zarządzaniu projektami Customer Experience w obszarze B2C
- projekty prowadzone wg PMI/Agile nie są dla Ciebie nowością
- masz wykształcenie wyższe
- biegle poruszasz się w aplikacjach MS Office: analiza danych, raportowanie, wyciąganie wniosków, prezentacja wyników
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu biegłym
- cechuje Cię samodzielność, aktywność i dobra organizacja pracy
- masz umiejętność budowania atmosfery współpracy, angażowania ludzi w zakresie realizowanych projektów
- wyróżnia Cię wysoka motywacja i ukierunkowanie na realizację celów biznesowych
- wnosisz pozytywną atmosferę do zespołu – szukasz sposobów na rozwiązywania problemów
dla Ciebie
- Prywatną opiekę medyczną
- Realne wyzwania na co dzień
- Pracę w ciekawym zespole
- Kartę sportową
- Szerokie możliwości rozwoju
o szczegóły
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.