Przygotowanie konceptu i podejścia do konkretnej branży na podstawie oczekiwań klientów z zakresu obsługi klienta, IT, cyfryzacji i transformacji cyfrowej . Prowadzenie projektów/konceptów kierunkowych na styku marketingu, sprzedaży i obsługi klienta mające na celu wdrożenie nowych...
Orange Polska S.A.dolnośląskie, Wrocław i woj. dolnośląskie
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1264 dni
Profesjonalne doradztwo i planowanie sprzedaży. Efektywna praca z bazą klientów. Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych i zawieranie umów. Realizacja wyznaczonych celów. Raportowanie wyników pracy.
Budowanie relacji biznesowych z klientami, doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Określanie kierunku działań na przydzielonym portfelu klientów z obszaru transportu i logistyki. Identyfikacja i kreowanie nowych obszarów współpracy w oparciu...
Zarządzanie rozproszonym zespołem sprzedażowym; Rozbudowa zespołu, rozwój kompetencji, szkolenia, wdrożenie oraz rekrutacja. Sprzedaż usług: telefonii komórkowej, Internetu, ICT, IoT, energii. Realizacja celów sprzedażowych oraz opieka i utrzymywanie relacji z Klientami B2B (segment...