- Masz minimum pięcioletnie doświadczenie w zakresie marketingu, konsultingu w obszarach bankowości i finanse lub produkcja/zarządzanie łańcuchem dostaw.
- Posiadasz ekspercką wiedzę z dziedziny CVP szczególnie w branży Bankowość i Finanse, Ubezpieczenia, Produkcja, IT.
- Potrafisz analizować i formułować wnioski z danych liczbowych, wyników badań marketingowych jak i analiz rynkowych, tworzyć rekomendacje i propozycje działań w powiązaniu z realizacją celów strategicznych firmy.
- Jesteś zorientowany/a na klienta i wynik w ramach założonych celów sprzedażowych i budżetowych,
- Masz doświadczenia w Kreowanie kierunku rozwoju grup produktowych wspierających wypracowane koncepty dla danej branży i wertykałów sprzedażowych.
- Cechuje Cię dobra organizacja czasu pracy i samodzielność w realizacji założonych KPI - masz dobrą umiejętność organizacji pracy oraz potrafisz pracować pod presją czasu
- Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu projektem lub wiedzę z zakresu PM
- Znasz cykl życia produktu, projektów, procesów biznesowych i informatycznych.
- Masz bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Przygotowanie konceptu i podejścia do konkretnej branży na podstawie oczekiwań klientów z zakresu obsługi klienta, IT, cyfryzacji i transformacji cyfrowej .
- Prowadzenie projektów/konceptów kierunkowych na styku marketingu, sprzedaży i obsługi klienta mające na celu wdrożenie nowych sposobów pozyskania i utrzymania klientów z danej branży oraz budowania ich wartości w długim okresie.
- Identyfikowanie, zrozumienie potrzeb i problemów Klientów Biznesowych, adresowanie ich w formie wymagań dla zespołów projektowych i produkt managerów z obszarów Telko, ICT, IoT.
- Definiowanie długo i krótkoterminowej strategii rozwoju produktów i usług w odniesieniu do branży lub wertykali sprzedażowych.
- Ścisła współpraca z zespołem developerskim oraz testerami, ustalanie priorytetów zadań, opracowywanie nowych funkcjonalności, zrozumienie możliwości i ograniczeń technologicznych.
- Wypracowanie konceptów i strategicznych kierunków rozwoju w ramach wybranych branż i klientów.
- Analiza rynku i potencjału oraz ocena ryzyka utraty Klientów wynikającego z działań konkurencji, ocena ryzyka wynikającego z działań regulacyjnych w celu minimalizacji utraty udziałów w rynku oraz w celu maksymalizacji przychodów.
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.