Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.
Pracownik Recepcji i Rezerwacji będzie odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel, profesjonalną bieżącą obsługę gościa, zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, informowanie o warunkach pobytu i o usługach dodatkowych...
Główne zadania: Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach internetowych; Umawianie spotkań rekrutacyjnych; Pomoc w redagowaniu ogłoszeń (j.polski, j.angielski) Informowanie jednostek Grupy Orbis o statusach rekrutacji; Wsparcie Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w bieżących projektach;
Recepcjonista/tka będzie odpowiedzialny za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu oraz prowadzenie bazy danych klienta. Dodatkową odpowiedzialnością Recepcjonisty/stki będzie informowanie o warunkach pobytu, konieczności dokonania niezbędnych formalności z tym...
Opis stanowiska: prace biurowe związane z przygotowaniem materiałów i dokumentacji szkoleniowej; wsparcie organizacyjne i logistyczne szkoleń; redagowanie materiałów informacyjnych o działaniach szkoleniowych; przygotowywanie prezentacji w PowerPoint i zestawień w Excel; wykonywanie innych...
Key tasks: Oversee the activities of the operational departments, and provide leadership and motivation necessary to achieve desired results of guest satisfaction & profitability; Manage the operations of the hotel in order to maximize profitability and to ensure superior guests service and product...
Recepcjonista/tka będzie odpowiedzialny za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu oraz prowadzenie bazy danych klienta. Dodatkową odpowiedzialnością Recepcjonisty/stki będzie informowanie o warunkach pobytu, konieczności dokonania niezbędnych formalności z tym...
Po odbyciu stażu w Dziale Marketingu będziesz potrafił przygotowywać materiały komunikacyjne dotyczące hotelu oraz poszczególnych projektów, planować komunikację w social media, tworzyć e-newslettery i realizować kampanie emailingowe.
Kelner/ka będzie odpowiedzialny/a za pomoc w obsłudze klientów w poszczególnych punktach gastronomicznych, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz budowanie korzystnych relacji z klientem. Dodatkową odpowiedzialnością będzie przestrzeganie przepisów i procedur obowiązujących w punktach...
Kucharz będzie odpowiedzialny/a za zapewnienie właściwego przygotowania potraw zgodnie z obowiązującymi standardami, zapewnianie czystości i gotowości oraz właściwego zastosowania sprzętu kuchennego, przestrzeganie regulacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny, a w szczególności standardów HACCP.
Pokojowa/y będzie odpowiedzialna/y za pomoc w zapewnieniu higieny, czystości i porządku w pokojach hotelowych i pomieszczeniach ogólnodostępnych zgodnie z wymogami i standardami sieci.
Pracownik Recepcji i Rezerwacji będzie odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel, profesjonalną bieżącą obsługę gościa, zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, informowanie o warunkach pobytu i o usługach dodatkowych...
Recepcjonista/tkabędzie odpowiedzialny za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu oraz prowadzenie bazy danych klienta. Dodatkową odpowiedzialnością Recepcjonisty/stki będzie informowanie o warunkach pobytu, konieczności dokonania niezbędnych formalności z tym...
Kucharz będzie odpowiedzialny/a za zapewnienie właściwego przygotowania potraw zgodnie z obowiązującymi standardami, zapewnianie czystości i gotowości oraz właściwego zastosowania sprzętu kuchennego, przestrzeganie regulacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny a w szczególności standardów HACCP.
Główne obszary odpowiedzialności: zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i...
Pokojowa/y będzie odpowiedzialna/y za pomoc w zapewnieniu higieny, czystości i porządku w pokojach hotelowych i pomieszczeniach ogólnodostępnych zgodnie z wymogami i standardami sieci.