Opis stanowiska: Podstawowe zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku sprzedaż materiałów budowlanych, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie stałych kontaktów; doradztwo techniczne, profesjonalna obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy; sporządzanie i...
Opis stanowiska: Podstawowe zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku sprzedaż materiałów budowlanych, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie stałych kontaktów; doradztwo techniczne, profesjonalna obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy; sporządzanie i...
Opis stanowiska, podstawowe zadania: przyjmowanie i wydawanie towarów zgodnie z przyjętym obiegiem dokumentów, odpowiedzialność za wcześniejsze przygotowanie i sprawny załadunek towaru, profesjonalna obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy.
Opis stanowiska: Podstawowe zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku sprzedaż materiałów budowlanych; doradztwo techniczne oraz prezentowanie oferty dostosowanej do potrzeb klienta; profesjonalna obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji handlowych z klientami firmy;
sprzedaż materiałów budowlanych przez pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie stałych kontaktów; doradztwo techniczne, profesjonalna obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy; tworzenie i prezentowanie oferty dostosowanej do potrzeb klienta;
sprzedaż materiałów budowlanych przez pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie stałych kontaktów; doradztwo techniczne, profesjonalna obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy; tworzenie i prezentowanie oferty dostosowanej do potrzeb klienta;
sprzedaż materiałów budowlanych przez pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie stałych kontaktów; doradztwo techniczne, profesjonalna obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy; tworzenie i prezentowanie oferty dostosowanej do potrzeb klienta;
zakupy materiałów budowlanych oraz koordynacja dostaw bezpośrednich i na magazyn, budowanie i realizacja strategii dla wybranych grup produktowych, analiza potrzeb rynku, proponowanie i pozyskiwanie nowych produktów, zamawianie materiałów budowlanych u producentów, negocjowanie z producentami...