mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce.
Główne zadania: realizacja celów sprzedażowych poprzez aktywną sprzedaż produktów bankowych dla klientów indywidualnych (konta osobiste i firmowe, produkty kredytowe oraz produkty inwestycyjne) aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie dokumentacji kredytowej; obsługa kasowo -...
Obowiązki: zarządzanie kategoriami zakupowymi z obszaru IT – w tym prowadzenie sourcingu i kwalifikacji dostawców w ramach zarządzanych kategorii; kształtowanie strategii zakupowych dla kategorii zakupowych w obszarze IT; tworzenie zapytań ofertowych i prowadzenie postępowań zakupowych;...
Główne zadania: aktywne zarządzanie portfelem Klientów Zamożnych; pozyskiwanie nowych Klientów oraz zwiększanie cross-sellingu w mBanku; obsługa Klientów Klubu Aquarius z zachowaniem najwyższych standardów jakości w zakresie produktów i możliwości inwestycyjnych; edukowanie Klienta w...
Zadania: administrowanie i utrzymanie Hurtowni Danych; utrzymanie baz danych Oracle; monitorowanie wykonywania codziennych backupów baz danych Oracle; tworzenie środowisk testowych systemu bankowego i Hurtowni Danych na potrzeby testów i prac rozwojowych oraz utrzymanie tych środowisk;...
Główne zadania: realizacja celów sprzedażowych poprzez aktywną sprzedaż produktów bankowych dla klientów indywidualnych (konta osobiste i firmowe, produkty kredytowe oraz produkty inwestycyjne) aktywne pozyskiwanie nowych klientów; praca na obecnym portfelu klientów; obsługa kasowo -...
Główne zadania: aktywne pozyskiwanie Klientów z segmentu małych firm; kompleksowa obsługa firm w zakresie sprzedaży produktów bankowych i niebankowych; realizacja planów sprzedażowych; dokonywanie wstępnej analizy dokumentów oraz zdolności kredytowej firmy; zapewnienie wysokiej jakości...
Główne obowiązki: odpowiedzialność za aktywację klientów z segmentu MŚP pod kątem transakcji pochodnych i realizacja konkretnych celów sprzedażowych z tym związanych; przygotowywanie i prezentowanie oferty, a także przekazywanie informacji na temat oferowanych produktów, ich stawek,...
Główne zadania: Projektowanie, implementacja i rozwój środowisk raportowo-analitycznych w oparciu o środowisko klasy BI i Data Discovery (QlikView) Projektowanie baz danych i martów raportowo-analitycznych; Projektowanie procesów zasilania (ETL) Implementacja procesów kontroli jakości...
Osoba: energiczna oraz potrafiąca w sposób szybki dostosować się do zmian; ambitna, kreatywna i skutecznie dąży do celu; nie znosi nudy, siedzenia w miejscu oraz nie boi się wyzwań; komunikatywna i posiada wysokie zdolności interpersonalne; samodzielna i dobrze zorganizowana; gotowa...
Główne zadania: uczestnictwo w realizacji transakcji fuzji i przejęć; przygotowywanie dokumentacji ofertowej dla nowych klientów oraz projektowej (prezentacje, teasery, memoranda informacyjne) prowadzenie research -ów ilościowych i jakościowych oraz analiz rynkowych; przygotowywanie modeli...
Główne zadania: ocena wniosków leasingowych dla klientów z segmentu detalicznego; ocena zgodności parametrów transakcji z kryteriami określonymi w instrukcjach; analiza wniosków klienta zgodnie z kryteriami określonymi w instrukcjach; podejmowanie decyzji w zakresie transakcji leasingowych...
Główne zadania: bieżący nadzór funkcjonalny i merytoryczny nad realizacją zadań biznesowych; motywacja zespołu do realizacji miesięcznych/kwartalnych/rocznych planów sprzedażowych; odpowiedzialność za organizację pracy placówki detalicznej; wspieranie Pracowników w realizacji...
Główne zdania: aktywne pozyskiwanie klientów MSP oraz stałe i systematyczne budowanie portfela klientów; przygotowywanie i prezentowanie kompleksowej oferty Banku; sprzedaż produktów z zakresu bankowości korporacyjnej obecnym i nowo pozyskiwanym klientom; kreowanie i negocjowanie warunków...
W związku z dynamicznym rozwojem segmentu Niebankowych Instytucji Finansowych, poszukujemy osoby która chciałaby podjąć wyzwanie, rozwijać się i zdobywać doświadczenie w tym obszarze. Główne obowiązki: bieżąca obsługa i sprzedaż produktów skierowana do sektora niebankowych...
Główne zadania: aktywna sprzedaż produktów bankowych klientom firmowym (konta, kredyty zabezpieczone i niezabezpieczone, leasing, platforma walutowa) pozyskiwanie nowych klientów oraz zwiększanie sprzedaży poprzez działania cross-sell; pomoc i edukowanie klientów w zakresie obsługi...