Zadania: prowadzenie budów opracowywanie harmonogramów budowy, bieżące monitorowanie stopnia zaawansowania robót i rozliczanie z wykonawcami koordynowanie zakresu robót, podwykonawców, podległych pracowników raportowanie do przełożonego (Dyrektor Kontraktu/Oddziału) o postępie robót...
Zadania: przygotowywanie dokumentów budowy bieżąca analiza postępu robót oraz kosztów budowy sporządzanie harmonogramów tworzenie raportów tygodniowych i miesięcznych prowadzenie kalkulacji roboczej w programie ARRIBA przygotowywanie materiałów odbiorowych obsługa bieżących potrzeb...
Zadania: Nadzór nad pracą techników, podwykonawców w zakresie bieżącego utrzymania technicznego obiektów oraz robót dodatkowych, Utrzymanie urządzeń i instalacji w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych oraz nadzór nad realizacją prac dodatkowych,...
Zadania: wykonywanie przedmiaru robót i opracowywanie kosztorysów analiza dokumentów przetargowych (SST, SIWZ itp.) porównywanie ilości robót występujących w kosztorysach z dokumentacją projektową pozyskiwanie ofert od podwykonawców i dostawców materiałów porównywanie ofert i...
Zadania: świadomość kosztów ponoszonych w związku z realizacją budowy oraz systematyczna analiza celowości ponoszonych wydatków odpowiedzialność za właściwe rozliczenie materiałów i transportu na budowie nadzorowanie nad prawidłowym wykonawstwem robót i eksploatacją sprzętu...
Zadania: właściwe kierowanie całokształtem zadań i terminowa realizacja robót wynikająca z planów miesięcznych i harmonogramów weryfikacja dokumentacji projektowej i udział w procesie projektowania, analiza kosztowa zastosowanych rozwiązań technicznych nadzór nad realizacją robót,...
Zadania: kontrola i zatwierdzanie kosztorysów ofertowych opracowywanie, realizacja oraz kontrola planów i harmonogramów prowadzenie podległych Budów zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i wewnętrznymi procedurami nadzór nad realizacją technicznych warunków umowy dobór kluczowego...
Zadania: prowadzenie budów opracowywanie harmonogramów budowy, bieżące monitorowanie stopnia zaawansowania robót i rozliczanie z wykonawcami koordynowanie zakresu robót, podwykonawców, podległych pracowników raportowanie do przełożonego (Dyrektor Kontraktu/Grupy) o postępie robót...
Zadania: organizowanie i nadzorowanie robót budowlanych przygotowywanie dokumentów budowy sprzedaż wykonanych robót do Zamawiającego bieżąca kontrola i raportowanie postępu wykonanych robót prowadzenie monitoringu kosztów budowy, rozliczeń materiałów, sprzętu, środków transportu oraz...
Zadania: wykonywanie przedmiaru robót i opracowywanie kosztorysów analiza dokumentów przetargowych (SST, SIWZ itp.) porównywanie ilości robót występujących w kosztorysach z dokumentacją projektową pozyskiwanie ofert od podwykonawców i dostawców materiałów porównywanie ofert i...
Zadania: organizowanie i nadzorowanie robót budowlanych przygotowywanie dokumentów budowy sprzedaż wykonanych robót do Zamawiającego bieżąca kontrola i raportowanie postępu wykonanych robót prowadzenie monitoringu kosztów budowy, rozliczeń materiałów, sprzętu, środków transportu oraz...
Zadania: prowadzenie budów opracowywanie harmonogramów budowy, bieżące monitorowanie stopnia zaawansowania robót i rozliczanie z wykonawcami koordynowanie zakresu robót, podwykonawców, podległych pracowników raportowanie do przełożonego (Dyrektor Kontraktu/Grupy) o postępie robót...
Zadania: kontrola i zatwierdzanie kosztorysów ofertowych opracowywanie, realizacja oraz kontrola planów i harmonogramów prowadzenie podległych Budów zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i wewnętrznymi procedurami nadzór nad realizacją technicznych warunków umowy dobór kluczowego...
Zadania: właściwe kierowanie całokształtem zadań i terminowa realizacja robót wynikająca z planów miesięcznych i harmonogramów weryfikacja dokumentacji projektowej i udział w procesie projektowania, analiza kosztowa zastosowanych rozwiązań technicznych nadzór nad realizacją robót,...