Dołącz do nas w drodze na szczyt w przemyśle budowlanym Europy. STRABAG SE jest wiodącym europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Działamy w ponad 30 krajach i zatrudniamy ok. 70.000 pracowników na całym świecie.
STRABAG Property and Facility Services Sp. z o.o. jest jednym z liderów usług Facility Management w Polsce i Europie. Firma świadczy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego w całej Polsce, nieustannie rozwijając swoje portfolio. By jeszcze efektywniej zwiększać zakres działania poszukujemy osoby na stanowisko:
-
Nadzór nad pracą techników, podwykonawców w zakresie bieżącego utrzymania technicznego obiektów oraz robót dodatkowych,
-
Utrzymanie urządzeń i instalacji w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych oraz nadzór nad realizacją prac dodatkowych,
-
Koordynowanie, egzekwowanie poleceń, motywowanie pracy zespołu techników,
-
Utrzymywanie dobrych relacji z właścicielem obiektu i zapewnienie wysokiego standardu świadczonych prac,
-
Optymizacja kosztów utrzymania technicznego obiektu (osiągnięcie efektu skali),
-
Wsparcie techniczne w procesie pozyskiwania nowych obiektów i nieruchomości na podległym obszarze,
-
Wsparcie techniczne w zakresie kalkulacji ofert dla nowych obszarów działalności spółki.
-
Dwuletnie doświadczenie w zakresie obsługi FM obiektów,
-
Posiadanie uprawnień SEP GR. 1,2,3,
-
Wykształcenie minimum średnie o profilu technicznym lub wyższe,
-
Co najmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
-
Umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu,
-
Kreatywność, innowacyjność i inicjatywa w samodzielnym pozyskiwaniu nowych zleceń,
-
Umiejętność skróconego kosztorysowania, czytania i analizy rysunków technicznych, tworzenia prostych projektów w programie DWG,
-
Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
-
Prawa jazdy kat. B,
-
Zaangażowanie, samodzielność, kreatywność w zakresie powierzonych obowiązków,
-
Znajomość jęz. angielskiego.
-
pracę w międzynarodowej firmie o wysokich standardach działania;
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji w praktyce;
-
sympatyczne środowisko pracy
-
prywatną opiekę medyczną
Pozostałe informacje oraz aktualne wakaty można znaleźć na stronie:www.strabag.pl →Kariera
|
|
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy