Co będzie należeć do Twoich zadań: przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów anglojęzycznych na terenie Wielkiej Brytanii, wsparcie techniczne Paczkomatów, zapewnienie profesjonalnej pomocy dla pracowników operacyjnych InPost, dbanie o pozytywny...
Jeśli: interesuje Cię sporządzanie cyklicznych i ad-hoc raportów mierzących efektywność procesów obsługi klienta w Call Center, chcesz przygotowywać analizy natężenia ruchu na infolinii przychodzącej w rozkładzie: godzinowym, dziennym, tygodniowym, miesięcznym w zależności od...
Co będzie należeć do Twoich zadań: przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów anglojęzycznych na terenie Wielkiej Brytanii, wsparcie techniczne Paczkomatów, zapewnienie profesjonalnej pomocy dla pracowników operacyjnych InPost, dbanie o pozytywny...
Co będzie należeć do Twoich zadań: obsługa połączeń przychodzących – telefoniczne zgłoszenia od klientów, udzielanie klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów i usług, współpraca z innymi działami w firmie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Co będzie należeć do Twoich zadań: odbieranie połączeń telefonicznych, przyjmowanie i obsługa gości, w tym rezerwacja sal konferencyjnych, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, organizacja spotkań (materiały, catering itp.), dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, zamawianie...
Co będzie należeć do Twoich zadań: przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów anglojęzycznych na terenie Wielkiej Brytanii, wsparcie techniczne Paczkomatów, zapewnienie profesjonalnej pomocy dla pracowników operacyjnych InPost, dbanie o pozytywny...
Jeśli: interesuje Cię sporządzanie cyklicznych i ad-hoc raportów mierzących efektywność procesów obsługi klienta w Call Center, chcesz przygotowywać analizy natężenia ruchu na infolinii przychodzącej w rozkładzie: godzinowym, dziennym, tygodniowym, miesięcznym w zależności od...
Jeśli: chciałbyś/chciałabyś projektować i prowadzić szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz wiedzy produktowej, współtworzenie programów i materiałów szkoleniowych nie będzie dla Ciebie problemem, potrafisz oceniać wiedzę i umiejętności pracowników w zakresie jakości obsługi...
Co będzie należeć do Twoich zadań: obsługa połączeń przychodzących – telefoniczne zgłoszenia od klientów, udzielanie klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów i usług, współpraca z innymi działami w firmie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Twoje zadania Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za koordynowanie raportowania, pozyskiwanie miesięcznych sprawozdań finansowych ze spółek zagranicznych Grupy Kapitałowej, weryfikację oraz opracowywanie danych. Do obowiązków będzie należało również...