Generalne wykonawstwo obiektów przemysłowych, hal magazynowych i budynków biurowych to nasza główna działalność, którą prężnie rozwijamy od ponad 26 lat. Jako polska firma rodzinna kierujemy się partnerskimi relacjami i indywidualnym podejściem do każdego inwestora. Specjalistyczna wiedza, wykwalifikowana kadra, własna pracownia projektowa oraz doświadczenie zdobyte podczas realizacji ponad 300 obiektów pozwalają nam sprawnie odpowiadać na wymagania Inwestorów, a potrzeby przekładać na nowoczesne i zrównoważone rozwiązania. To co jest ważne dla naszych klientów staje się naszym priorytetem. Nasz sposób działania doceniło wiele dynamicznie rozwijających się firm i powierzają nam kolejne realizacje. Budując nowe przestrzenie do rozwoju biznesu pracujemy na wspólny sukces.
Zakres obowiązków: aktywny udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej spółek z grupy; przygotowywanie i redagowanie treści marketingowych oraz materiałów promocyjno-informacyjnych (social media, strona firmowa); generowanie leadów sprzedażowych przy wykorzystaniu narzędzi...
Zakres obowiązków: wykonywanie elementów aluminiowych (wykrawanie, walcowanie, frezowanie, montaż); obsługa maszyn i urządzeń (piła jedno i dwugłowicowa); obróbka metali; kompletacja zlecenia zgodnie z dokumentacją. Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnych stanowisku; umiejętność...
Zakres obowiązków: wykonanie koncepcji architektonicznych w Revit; wizualizacji; wykonanie plansz; sprawdzanie zgodności z przepisami i możliwości zabudowy na terenie inwestycji; przeprowadzanie analiz i projektowanie możliwości zabudowy powierzchni; wykonanie rysunków koncepcji...
Zakres obowiązków: analiza dokumentacji projektowej; kosztorysowanie prac branży sanitarnej; kontakt z firmami podwykonawczymi z zakresu instalacji sanitarnych.
Zakres obowiązków realizacja zadań zakupowych zgodnie z harmonogramem; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów budowlanych; organizowanie procesu zakupów materiałów budowlanych i usług na potrzeby realizowanych inwestycji; utrzymywanie i...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B
817 dni
W pracy będziesz odpowiadać za: kontrolowanie robót branży sanitarnej instalacji zewnętrznych i wewnętrznych; koordynowanie projektowo-wykonawcze projektów inwestycyjnych; analizowanie zmian kosztowych w zakresie prowadzonego procesu inwestycyjnego na budowie; negocjowanie kontraktów w...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B
824 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji budowy; organizacja i kierowanie zakresem robót zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy; bieżąca aktualizacja harmonogramów...
Twój zakres obowiązków prowadzenie dokumentacji budowy; bezpośredni dozór nad wykonywanymi pracami budowlanymi; nadzór nad jakością i terminowością wykonanych prac; weryfikację dokumentacji projektowej oraz zgłaszanie nieścisłości w dokumentacji; nadzór nad koordynacją dostaw...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B
825 dni
Zakres obowiązków: podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy; nadzorowanie prac zespołu wyznaczonego do realizacji kontraktu; czynny udział w negocjacjach z podwykonawcami i poddostawcami; weryfikacja dokumentacji technicznej oraz dokumentacji przetargowej przekazanej przez Inwestora;...
Twój zakres obowiązków realizacja zadań zakupowych zgodnie z harmonogramem; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów budowlanych; prowadzenie audytów nowych podwykonawców i dostawców; prowadzenie negocjacji, przygotowanie umów,...
Zakres obowiązków: aktywny udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej spółek z grupy; przygotowywanie i redagowanie treści marketingowych oraz materiałów promocyjno-informacyjnych (social media, strona firmowa); generowanie leadów sprzedażowych przy wykorzystaniu narzędzi...
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji budowy; bezpośredni dozór nad wykonywanymi pracami budowlanymi; nadzór nad jakością i terminowością wykonanych prac; weryfikacja dokumentacji projektowej oraz zgłaszanie nieścisłości w dokumentacji; nadzór nad koordynacją dostaw...
Twój zakres obowiązków realizacja zadań zakupowych zgodnie z harmonogramem; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów budowlanych; prowadzenie audytów nowych podwykonawców i dostawców; prowadzenie negocjacji, przygotowanie umów,...
Twój zakres obowiązków prowadzenie dokumentacji budowy; organizacja budowy i kierowanie budową, zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami (w szczególności techniczno-budowlanymi oraz BHP); sporządzenie harmonogramu budowy oraz harmonogramu naprawczego; bieżąca...