Spółka stworzona została, aby obsługiwać dynamicznie rozwijający się rynek transakcji kartowych w Polsce. Podstawową działalnością Firmy jest rozliczanie transakcji opłacanych kartami: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Diners Club, czy American Express. Kapitał zakładowy Spółki to 56 mln PLN. Firma zatrudnia 190 pracowników w Centrali i 77 pracowników Regionalnych Sił Sprzedaży.
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: bieżące zarządzanie aplikacjami. wsparcie użytkowników (druga linia wsparcia). analizę dostępności oraz pojemności zarządzanych aplikacji. tworzenie kopii środowisk do celów deweloperskich. współpracę z zespołami projektowymi w zakresie...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby w ścisłej współpracy z Głównym Księgowym będzie należało: sporządzanie deklaracji podatkowych z zakresu podatku od towarów i usług VAT, VAT UE, IFT, ORD; sporządzanie deklaracji podatkowych z zakresu podatku dochodowego od osób prawnych;...
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: Koordynację prac administracyjnych Zarządu Spółki, obsługę administracyjną, obsługę korespondencji; Prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu; Organizację podróży służbowych i spotkań firmowych; Organizację i koordynowanie...
Pomoc administracyjno - biurowa w Zespole Rejestracji Danych Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: Wprowadzanie danych do systemu, Sprawdzanie dokumentacji pod względem formalno-prawnym, Wyjaśnienie bieżących problemów występujących przy wprowadzaniu danych, Archiwizowanie dokumentacji...
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: Wprowadzanie danych do systemu, Sprawdzanie dokumentacji pod względem formalno-prawnym, Wyjaśnienie bieżących problemów występujących przy wprowadzaniu danych, Archiwizowanie dokumentacji związanej z procesem obsługi klienta, Aktywną...
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: Wprowadzanie danych do systemu, Sprawdzanie dokumentacji pod względem formalno-prawnym, Wyjaśnienie bieżących problemów występujących przy wprowadzaniu danych, Archiwizowanie dokumentacji związanej z procesem obsługi klienta, Aktywną...
Osoba współpracująca odpowiedzialna będzie za: Codzienny monitoring transakcji kartowych. Wyjaśnianie okoliczności wystąpienia odchyleń w charakterze transakcji w punktach handlowo-usługowych poprzez bezpośredni kontakt z Akceptantem. Obsługę baz danych Akceptantów, z którymi...
Osoba współpracująca odpowiedzialna będzie za: Codzienne procesowanie reklamacji Chargeback; Kontakt z Akceptantem w celu pozyskania potwierdzeń dokonania transakcji do reklamowanej transakcji; Rozpatrywanie reklamacji Wydawców kart zgodnie z przepisami Organizacji Płatniczych;
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: Wprowadzanie danych do systemu, Sprawdzanie dokumentacji pod względem formalno-prawnym, Wyjaśnienie bieżących problemów występujących przy wprowadzaniu danych, Archiwizowanie dokumentacji związanej z procesem obsługi klienta, Aktywną...
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: Wprowadzanie danych do systemu, Sprawdzanie dokumentacji pod względem formalno-prawnym, Wyjaśnienie bieżących problemów występujących przy wprowadzaniu danych, Archiwizowanie dokumentacji związanej z procesem obsługi klienta, Aktywną...
Główne zadania na stanowisku: Pozyskiwanie nowych Klientów, Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych z Klientem, Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem.
Główne zadania na stanowisku: Pozyskiwanie nowych Klientów, Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych z Klientem, Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem.
Główne zadania na stanowisku: Pozyskiwanie nowych Klientów, Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych z Klientem, Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem.