Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Do głównych zadań zatrudnionej osoby w ścisłej współpracy z Głównym Księgowym będzie należało:
-
sporządzanie deklaracji podatkowych z zakresu podatku od towarów i usług VAT, VAT UE, IFT, ORD;
-
sporządzanie deklaracji podatkowych z zakresu podatku dochodowego od osób prawnych;
-
dekretowanie dokumentów zakupu pod kątem ujęcia w prawidłowym rejestrze VAT;
-
bieżącą weryfikację prawidłowości zapisów w rejestrach VAT;
-
aktualizację i rozwój opracowanej przez spółkę dokumentacji cen transferowych dokumentacji cen transferowych;
-
opiniowanie zawieranych umów pod kątem podatkowym.
-
wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub podatków;
-
znajomość polskich i międzynarodowych standardów księgowych na poziomie bardzo dobrym;
-
doświadczenie w pracy w dziale księgowości lub podatków min. 5 lat (preferowana branża finansowa, bankowa lub ubezpieczeniowa);
-
znajomość przepisów podatkowych z zakresu VAT na poziomie bardzo dobrym;
-
doświadczenie w sporządzaniu deklaracji podatkowych VAT, VAT UE, IFT, ORD,
w szczególności przy zastosowaniu struktury sprzedaży VAT i transakcji międzynarodowych; -
znajomość przepisów podatkowych z zakresu CIT na poziomie bardzo dobrym;
-
mile widziane doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych, wniosków do Ministerstwa Finansów o wydanie interpretacji indywidualnych;
-
licencja Ministerstwa Finansów lub certyfikat doradcy podatkowego (także w trakcie zdobywania uprawnień) będą dodatkowym atutem;
-
znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (wymagane słownictwo z zakresu rachunkowości);
-
dobra znajomość narzędzi MS OFFICE (Excel, Word);
-
zorientowania na zadania, umiejętności analityczne;
-
rzetelność, skrupulatność i sumienność w działaniu.
-
pracę w przyjaznym, profesjonalnym i dynamicznie rozwijającym się zespole;
-
możliwość pogłębienia wiedzy i doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się instytucji;
-
realizację własnych ambicji zawodowych;
-
zatrudnienie na umowę o pracę;
-
opiekę medyczną.