Spółka stworzona została, aby obsługiwać dynamicznie rozwijający się rynek transakcji kartowych w Polsce. Podstawową działalnością Firmy jest rozliczanie transakcji opłacanych kartami: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Diners Club, czy American Express. Kapitał zakładowy Spółki to 56 mln PLN. Firma zatrudnia 190 pracowników w Centrali i 77 pracowników Regionalnych Sił Sprzedaży.
Náplň práce a zodpovědnosti: Komplexní obsluha zákazníků: Poskytování informací ohledně transakcí Obsluha platebních terminálů Zodpovědnost za přijetí a zpracování dokumentace; Zpracování písemných požadavků Akceptantů Zadávání změn údajů Akceptantů Komplexní obsluha reklamací
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: zarządzanie podległym Zespołem – ok. 8 pracowników, nadzór merytoryczny nad testerami i procesem testowania oprogramowania; koordynację projektowej działalności zespołu: planowanie, alokację członków zespołu do zadań projektowych i...
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: rozwój oferty produktowej eService z koncentracją na usługach dodatkowych (VAS – Value Added Services) identyfikowanie i wdrażanie usług dodatkowych, w szczególności narzędzi opartych o analizę danych (big data, business intelligence), jak...
The Security Operations Center Senior Analyst partner with the Manager of Security Operations Center, participates in one of the two available 12h shifts in 24/7/365 model and is responsible for monitoring, analysis, diagnosis and resolution or escalation of cyber security activity across EVO...
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: kontakt z użytkownikami i wyznaczonymi reprezentantami obszarów biznesowych w celu zebrania wymagań, analizę wymagań biznesowych i wypracowanie koncepcji realizujących je zmian systemowych, tworzenie, aktualizowanie i opiniowanie dokumentacji...
Do Twoich zadań należeć będzie: Kompleksowa obsługa klientów (w szczególności w języku czeskim), w tym: udzielanie porad i informacji Akceptantom w sprawach dotyczących dokonywania transakcji; obsługa terminali płatniczych; odpowiedzialność za terminowe przyjęcie wszelkiej...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie najwyższej jakości obsługi serwisowej klientom Spółki. Zakres obowiązków: opieka serwisowa nad powierzoną pulą urządzeń/zestawów terminalowych POS; diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów z...
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: rozwój aplikacji w technologii Microsoft .NET i SQL Server; analizę zgłoszonych rozszerzeń funkcjonalności; projektowanie nowych rozwiązań; współpracę z zespołami wdrożeniowymi; wsparcie systemów technologi .NET;
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: bieżące zarządzanie bazami danych Microsoft SQL Server; analizę dostępności oraz pojemności aplikacji korzystających z zarządzanych baz danych; tworzenie kopii baz danych do celów deweloperskich oraz testowych; współpracę z zespołami...
Będziesz odpowiedzialny za: aktywne pozyskiwanie nowych klientów; budowanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami; realizowanie planów sprzedażowych w ramach indywidualnego portfela Klientów; budowanie pozytywnego wizerunku eService wśród klientów biznesowych;
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: analizę potrzeb biznesowych Spółki w zakresie wsparcia sprzedaży; przygotowywanie planów sprzedażowych dla sił sprzedaży firmy; analiza i monitoring wyników sprzedażowych; rozwój obszaru Business Intelligence; planowanie i monitoring...
i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :) U nas piłka jest po Twojej stronie… WYZWANIA DLA CIEBIE... podejmowanie decyzji o wstrzymaniu lub dalszym procesowaniu boardingu klienta, analizę ryzyka AML/KYC, ocenę ryzyka finansowego, zabezpieczenie ryzyka finansowego...
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: rozwój oferty produktowej eService w zakresie płatności w eCommerce i mCommerce, w tym szybkie przelewy internetowe Pay-By-Link, BLIK, płatności kartowe i inne rozwiązania; identyfikowanie możliwych obszarów do rozwoju oraz tworzenie rekomendacji,...
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: rozwój oferty produktowej eService z koncentracją na usługach dodatkowych (VAS – Value Added Services) identyfikowanie i wdrażanie usług dodatkowych, w szczególności narzędzi opartych o analizę danych (big data, business intelligence), jak...
przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :) U nas piłka jest po Twojej stronie… WYZWANIA DLA CIEBIE... udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki, profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa...