Spółka stworzona została, aby obsługiwać dynamicznie rozwijający się rynek transakcji kartowych w Polsce. Podstawową działalnością Firmy jest rozliczanie transakcji opłacanych kartami: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Diners Club, czy American Express.
Kapitał zakładowy Spółki to 56 mln PLN. Firma zatrudnia 190 pracowników w Centrali i 77 pracowników Regionalnych Sił Sprzedaży.

Archiwalne oferty pracy

  • Specialista obsluhy klienta s češtinou

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2239 dni
    Náplň práce a zodpovědnosti: Komplexní obsluha zákazníků: Poskytování informací ohledně transakcí Obsluha platebních terminálů Zodpovědnost za přijetí a zpracování dokumentace; Zpracování písemných požadavků Akceptantů Zadávání změn údajů Akceptantů Komplexní obsluha reklamací
  • Kierownik Zespołu Quality Assurance

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2239 dni
    Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: zarządzanie podległym Zespołem – ok. 8 pracowników, nadzór merytoryczny nad testerami i procesem testowania oprogramowania; koordynację projektowej działalności zespołu: planowanie, alokację członków zespołu do zadań projektowych i...
  • Ekspert ds. Rozwoju Oferty Produktowej

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2239 dni
    Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: rozwój oferty produktowej eService z koncentracją na usługach dodatkowych (VAS – Value Added Services) identyfikowanie i wdrażanie usług dodatkowych, w szczególności narzędzi opartych o analizę danych (big data, business intelligence), jak...
  • Security Analyst

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2239 dni
    The Security Operations Center Senior Analyst partner with the Manager of Security Operations Center, participates in one of the two available 12h shifts in 24/7/365 model and is responsible for monitoring, analysis, diagnosis and resolution or escalation of cyber security activity across EVO...
  • Analityk IT

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2239 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: kontakt z użytkownikami i wyznaczonymi reprezentantami obszarów biznesowych w celu zebrania wymagań, analizę wymagań biznesowych i wypracowanie koncepcji realizujących je zmian systemowych, tworzenie, aktualizowanie i opiniowanie dokumentacji...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka czeskiego

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2241 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Kompleksowa obsługa klientów (w szczególności w języku czeskim), w tym: udzielanie porad i informacji Akceptantom w sprawach dotyczących dokonywania transakcji; obsługa terminali płatniczych; odpowiedzialność za terminowe przyjęcie wszelkiej...
  • Serwisant

    eService Sp. z o.o   Katowice    praca stacjonarna
    2241 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie najwyższej jakości obsługi serwisowej klientom Spółki. Zakres obowiązków: opieka serwisowa nad powierzoną pulą urządzeń/zestawów terminalowych POS; diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów z...
  • Programista .NET

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2241 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: rozwój aplikacji w technologii Microsoft .NET i SQL Server; analizę zgłoszonych rozszerzeń funkcjonalności; projektowanie nowych rozwiązań; współpracę z zespołami wdrożeniowymi; wsparcie systemów technologi .NET;
  • Administrator baz danych MS SQL Server

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2254 dni
    Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: bieżące zarządzanie bazami danych Microsoft SQL Server; analizę dostępności oraz pojemności aplikacji korzystających z zarządzanych baz danych; tworzenie kopii baz danych do celów deweloperskich oraz testowych; współpracę z zespołami...
  • Regionalny Opiekun Klienta Biznesowego

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2254 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: aktywne pozyskiwanie nowych klientów; budowanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami; realizowanie planów sprzedażowych w ramach indywidualnego portfela Klientów; budowanie pozytywnego wizerunku eService wśród klientów biznesowych;
  • Ekspert ds. Wsparcia Sprzedaży

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2262 dni
    Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: analizę potrzeb biznesowych Spółki w zakresie wsparcia sprzedaży; przygotowywanie planów sprzedażowych dla sił sprzedaży firmy; analiza i monitoring wyników sprzedażowych; rozwój obszaru Business Intelligence; planowanie i monitoring...
  • Underwriting Specialist

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2262 dni
    i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :) U nas piłka jest po Twojej stronie… WYZWANIA DLA CIEBIE... podejmowanie decyzji o wstrzymaniu lub dalszym procesowaniu boardingu klienta, analizę ryzyka AML/KYC, ocenę ryzyka finansowego, zabezpieczenie ryzyka finansowego...
  • Ekspert ds. Rozwoju Płatności w eCommerce

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2262 dni
    Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: rozwój oferty produktowej eService w zakresie płatności w eCommerce i mCommerce, w tym szybkie przelewy internetowe Pay-By-Link, BLIK, płatności kartowe i inne rozwiązania; identyfikowanie możliwych obszarów do rozwoju oraz tworzenie rekomendacji,...
  • Ekspert ds. Rozwoju Oferty Produktowej

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2262 dni
    Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: rozwój oferty produktowej eService z koncentracją na usługach dodatkowych (VAS – Value Added Services) identyfikowanie i wdrażanie usług dodatkowych, w szczególności narzędzi opartych o analizę danych (big data, business intelligence), jak...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi Akceptanta

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    2262 dni
    przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :) U nas piłka jest po Twojej stronie… WYZWANIA DLA CIEBIE... udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki, profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa...
Aktualne oferty pracy

eService Sp. z o.o.

Jana Olbrachta 94

01-102 Warszawa