Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService w Polsce i na rynkach zagranicznych liczy ponad 230 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
- rozwój oferty produktowej eService z koncentracją na usługach dodatkowych (VAS – Value Added Services)
- identyfikowanie i wdrażanie usług dodatkowych, w szczególności narzędzi opartych o analizę danych (big data, business intelligence), jak również możliwe produkty ubezpieczeniowe, finansowe i inne pozwalające na wzrost wartości Klienta i jego lojalności wobec marki
- analizę otoczenia konkurencyjnego i przygotowywanie na jej bazie cyklicznych analiz i raportów
- optymalizację procesów biznesowych i operacyjnych związanych z ich funkcjonowaniem
- analizę potrzeb Klientów i Spółki pod kątem planowania budowy nowych produktów i usług
- wyniki i efektywność przydzielonego portfolio produktów i usług
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse i bankowość, ekonomia, zarządzanie, marketing)
- doświadczenie w zakresie zarządzania produktami i/lub projektami na rynku B2B (niekoniecznie w branży finansowej)
- preferowane doświadczenie we wdrażaniu usług dodatkowych (VAS)
- mile widziane swobodne poruszanie się w obszarze kartowym, digital, business intelligence, big data, metod wizualizacji danych i ich zastosowania w biznesie
- sprawność w zakresie rozwoju w nowych obszarach kompetencyjnych, analizach nowych rynków i produktów
- znajomość języka angielskiego
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- elastyczne piątki
- owocowe wtorki i czwartki, chill roomy i dobrą kawę