Spółka stworzona została, aby obsługiwać dynamicznie rozwijający się rynek transakcji kartowych w Polsce. Podstawową działalnością Firmy jest rozliczanie transakcji opłacanych kartami: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Diners Club, czy American Express.
Kapitał zakładowy Spółki to 56 mln PLN. Firma zatrudnia 190 pracowników w Centrali i 77 pracowników Regionalnych Sił Sprzedaży.

Archiwalne oferty pracy

  • Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1709 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: współpraca z klientami Spółki, szczególnie z Klientami Kluczowymi Spółki, w zakresie bieżącej obsługi Serwisowej; ścisła współpraca z Serwisantami pracującymi dla Spółki; obsługa zgłoszeń technicznych napływających od Klientów (w ramach...
  • Młodszy Analityk w Zespole Security Operations Center

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1709 dni
    Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: monitorowanie działań użytkowników w systemach informatycznych i wykrywanie naruszeń dotyczących bezpieczeństwa IT w trybie 24/7/365; pomoc w analizie i korelacji zdarzeń z systemów źródłowych; analizę oraz wizualizację danych, tworzenie...
  • Senior Specialist Business Resiliency and Disaster Recovery

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1709 dni
    The Senior Specialist, Business Resiliency and Disaster Recovery will – Global will work directly with the Global Director, Business Resiliency and Disaster Recovery and will be responsible for conducting business continuity, crisis management, emergency response, and disaster recovery activities...
  • Specialista obsluhy klienta s češtinou

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1713 dni
    Náplň práce a zodpovědnosti: Komplexní obsluha zákazníků: Poskytování informací ohledně transakcí Obsluha platebních terminalu; Zodpovědnost za přijetí a zpracování dokumentace; Zpracování písemných požadavků Akceptantů Zadávání změn údajů Akceptantů Komplexní obsluha reklamací
  • Regionalny Opiekun Klienta Strategicznego

    eService Sp. z o.o   lubelskie, Lublin, Świdnik, Lubartów, Bychawa    praca stacjonarna
    1717 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozszerzanie współpracy; prowadzenie negocjacji handlowych w oparciu o powierzony portfel klientów; koordynacja działań związanych z wdrażaniem i rozwojem usług dla dedykowanych klientów; analiza i przygotowywanie...
  • eService Sp. z o.o
    1724 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: rozpoznawanie i definiowanie potrzeb obecnych Klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów i planów sprzedażowych (kwartalnych i rocznych) negocjowanie warunków i umów handlowych
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka czeskiego

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1731 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: kompleksowa obsługa klientów (w szczególności w języku czeskim), w tym: udzielanie porad i informacji Akceptantom w sprawach dotyczących dokonywania transakcji; obsługa terminali płatniczych; odpowiedzialność za terminowe przyjęcie wszelkiej...
  • Key Account Manager

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1735 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych Klientów na rynku Polskim i CEE; budowanie relacji z kluczowymi klientami i zapewnienie im doskonałej obsługi; przygotowywanie i realizacja planów rozwoju współpracy z klientami; proponowanie nowych rozwiązań dla klientów...
  • Security Engineer

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1735 dni
    The Security Engineer will work to implement and maintain EVO’s information security program as directed by senior management and approved by Executive Management. Provide technical expertise on a worldwide basis over the security requirements for applications, systems, networks, peripherals and...
  • Specjalista ds. Wsparcia Serwisu

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1735 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: ścisła współpraca z Serwisantami pracującymi dla Spółki; bieżące monitorowanie poprawności i terminowości realizacji zadań przekazanych do Serwisantów; sporządzanie rekomendacji oraz wdrażanie rozwiązań w celu usprawnienia pracy Serwisantów;...
  • Specjalista ds. Obsługi Ryzyka Kartowego

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1735 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: monitorowanie przekroczeń parametrów ryzyka transakcyjnego, w tym wyjaśnianie okoliczności wystąpienia transakcji (włączając kontakt telefoniczny z klientem) współpraca z organami ścigania; weryfikacja raportów z organizacji płatniczych, badanie...
  • HR Business Partner

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1735 dni
    Key Responsibilities: Direct daily cooperation with managers and directors in strategic challenges; Serving as an expert in building a feedback culture, as well modifying and coordinating the employee appraisal proces; Implementation and development of HR global programmes and projects on the local...
  • Analityk w Zespole Security Operations Center

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1735 dni
    Osoba współpracująca będzie odpowiedzialna za: monitorowanie działań użytkowników w systemach informatycznych i wykrywanie naruszeń dotyczących bezpieczeństwa IT, korelację i analizę zdarzeń z systemów źródłowych, obsługę incydentów bezpieczeństwa IT, rozwój i utrzymanie...
  • Product Manager

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1735 dni
    Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: rozwój oferty produktowej eService w zakresie płatności elektronicznych (eCommerce i/lub terminale POS) przygotowywanie analiz rynku oraz rekomendowanie najlepszych rozwiązań; optymalizację procesów biznesowych i operacyjnych związanych z ich...
  • Project Manager

    eService Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    1735 dni
    Key Responsibilities: Execution of project objectives and daily supervision over project progress; Management of project schedule; Identification and management of risks and dependencies; Implementation and verification of measurable qualitative and quantitative project metrics; Determining and...
Aktualne oferty pracy

eService Sp. z o.o.

Jana Olbrachta 94

01-102 Warszawa