Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: obsługę klientów zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami, obsługę połączeń przychodzących i wychodzących z zakresu windykacji, prowadzenie negocjacji z dłużnikami, monitoring ustalonych z dłużnikami spłat, realizowanie założonych planów...
Będziesz odpowiedzialny za: obsługę klientów zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami, obsługę połączeń przychodzących i wychodzących z zakresu windykacji, prowadzenie negocjacji z dłużnikami, monitoring ustalonych z dłużnikami spłat, realizowanie założonych planów...
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: zapewnienie ewidencjonowania oraz przekazywania korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wydziału, weryfikację dokumentacji pod kątem obowiązujących przepisów prawa otrzymanych z instytucji zewnętrznych, przygotowywanie i edycję potrzebnej dokumentacji we...
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: prowadzenie sekretariatu DMR-WOW, przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji przychodzącej, dystrybucję korespondencji Wydziału do odbiorców wewnętrznych i zewnętrznych, kontrolowanie terminów udzielania odpowiedzi na pisma z obligatoryjnym terminem...
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, wdrażanie nowych pracowników, koordynowanie i wsparcie pracy zespołu sprzedażowego.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: telefoniczne wsparcie Klientów zgodnie z naszymi zasadami, wykonywanie operacji w aplikacjach i systemach bankowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów.
Główne zadania osoby zatrudnionej to: Zamawianie i dystrybucja wizytówek, pieczątek, stempli metalowych i identyfikatorów dla pracowników Banku, współpraca w tym zakresie z firmami realizującymi zamówienia Banku. Administrowanie systemem Lyreco w zakresie umożliwienia komórkom i...
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: obsługę klientów zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami, obsługę połączeń przychodzących i wychodzących z zakresu windykacji, prowadzenie telefonicznych negocjacji z dłużnikami, monitoring ustalonych z dłużnikami spłat, realizowanie założonych...