Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: konfiguracje przebiegu procesów w narzędziach informatycznych, koordynacje procesu wdrożeń nowych wersji oprogramowania, bieżące wsparcie procesów produkcyjnych, współprace przy ustalaniu kształtu procesów sprzedażowych i wewnątrzbankowych, pośredniczenie w...
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: koordynację realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP, dokonywanie analiz oraz przygotowywanie raportów, analizę przepisów prawa oraz regulacji nadzorczych dla instytucji finansowych, koordynację wyliczenia ekspozycji...
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: identyfikację i ocenę ryzyka operacyjnego w produktach, projektach, systemach IT, procesach wewnętrznych Banku, koordynację procesu samooceny ryzyka operacyjnego w komórkach organizacyjnych Banku, wypracowywanie i uzgadnianie oraz monitorowanie działań...
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: identyfikację i ocenę ryzyka operacyjnego w produktach i procesach wewnętrznych Banku oraz opiniowanie/zatwierdzanie zmian w produktach oraz procesach, identyfikację i ocenę ryzyka operacyjnego w komórkach organizacyjnych oraz koordynacja procesu w całym Banku,...
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.