Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

    Bank Pocztowy S.A.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    2920 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: bieżące wsparcie procesów prowadzonych w ramach Zespołu Sprzedażowego, sporządzanie cyklicznych raportów i analiz sprzedażowych, zarządzanie i aktualizacja wewnętrznej bazy danych, wsparcie Dyrektora Regionalnego w bieżących zadaniach.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2951 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2951 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2951 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Opiekun Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Świdnica    praca stacjonarna
    2951 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Opiekun Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Oława    praca stacjonarna
    2951 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2954 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2954 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Opiekun Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Chełm    praca stacjonarna
    2954 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Opiekun Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Biała Podlaska    praca stacjonarna
    2954 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Ekspert w Banku Pocztowym

    Bank Pocztowy S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    2955 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, wdrażanie nowych pracowników, koordynowanie i wsparcie pracy zespołu sprzedażowego.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    2955 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Opiekun Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Rzeszów    praca stacjonarna
    2956 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2962 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2962 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

8

Bank Pocztowy S.A.

ul. Puławska 111b

02-707 Warszawa