Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: telefoniczne wsparcie Klientów zgodnie z naszymi zasadami, wykonywanie operacji w aplikacjach i systemach bankowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami i aktywna sprzedaż produktów hipotecznych; realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi.
Będziesz odpowiedzialny za: obsługę posprzedażową i operacyjną Klientów detalicznych i instytucjonalnych; wsparcie Doradców w realizacji planów sprzedażowych; obsługę administracyjną Placówki; przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Placówki; bieżące wsparcie Dyrektora w pracy Placówki;
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: pełną obsługę sekretariatu Pionu, w tym obsługę asystencką Dyrektora Zarządzającego Pionem, obsługę korespondencji i prowadzenie spraw administracyjnych, wsparcie pracy i działań Dyrektorów w Pionie, zarządzanie obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie...
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: realizację planów sprzedażowych podległej Placówki, planowanie, organizowanie i nadzorowanie działalności Placówki, rekrutacje i coaching Pracowników; koordynowanie i aktywne wspieranie procesu sprzedaży produktów bankowych na rzecz Klientów, realizację...
Będziesz odpowiedzialny za: opracowywanie i wdrażanie zasad i procedur wewnętrznych dotyczących zarządzania outsourcingiem oraz współpracy z pośrednikami, przygotowywanie umów z pośrednikami Banku, a także nadzór nad ich realizacją. prowadzenie ewidencji umów z pośrednikami,...
Będziesz odpowiedzialny za: za rozwój i utrzymanie standardów jakości, realizację badań w zakresie jakości obsługi np. Tajemniczy Klient, badanie opinii Klienta, analizę i interpretację spostrzeżeń Klientów i aktywną identyfikację kluczowych możliwości poprawy obsługi Klienta,...