Najnowsze oferty pracy

  • Inspektor - Psycholog

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa, ul. Młynarska 43/45    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zadania: Opracowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu problematyki psychologicznej dla pracowników Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: prowadzenie zajęć z podstawowych elementów psychologii dla pracowników Straży Miejskiej, w tym odbywających szkolenie podstawowe strażników gminnych...
  • Trener

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Jako trener będziesz realizował zadania polegające na: Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta, Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży, Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Trener-Coach Warszawa
Specjalista ds. Jakości Obsługi Klienta

Specjalista ds. Jakości Obsługi Klienta

Bank Pocztowy S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2442 dni temu
Specjalista ds. Jakości Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Jeśli chcesz:
  • pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
  • rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
  • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
  • mieć stabilne warunki zatrudnienia,
  • korzystać z bogatego pakietu benefitów,
  • być zatrudnionym w ramach umowy o pracę.
Będziesz odpowiedzialny za:
  • za rozwój i utrzymanie standardów jakości,
  • realizację badań w zakresie jakości obsługi np. Tajemniczy Klient, badanie opinii Klienta,
  • analizę i interpretację spostrzeżeń Klientów i aktywną identyfikację kluczowych możliwości poprawy obsługi Klienta,
  • opracowanie, wdrożenie oraz monitoring wskaźników jakościowych,
  • sporządzenie informacji, raportów i analiz.
Zainteresowani jesteśmy osobą, która posiada:
  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania jakością obsługi Klienta,
  • znajomość narzędzi do monitorowania i oceny wypełniania standardów jakości obsługi Klientów,
  • doświadczenie w zakresie projektowania rozwiązań zapewniających optymalne warunki do podniesienia jakości obsługi Klientów i pracy pracowników,
  • zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu,
  • samodzielność i gotowość do podejmowania wyzwań,
  • odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu,
  • bardzo dobrą znajomość obsługi Microsoft Office.
 

Poznaj

Bank Pocztowy S.A.

Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.

Podobne oferty

  • Inspektor - Psycholog

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa, ul. Młynarska 43/45    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zadania: Opracowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu problematyki psychologicznej dla pracowników Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: prowadzenie zajęć z podstawowych elementów psychologii dla pracowników Straży Miejskiej, w tym odbywających szkolenie podstawowe strażników gminnych...
  • Trener

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Jako trener będziesz realizował zadania polegające na: Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta, Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży, Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność...