Obowiązki: Odbieranie połączeń przychodzących i obsługa klientów zagranicznych (pomoc techniczna, rejestrowanie zdarzeń w systemach, łączenie). Prowadzenie korespondencji tradycyjnej i internetowej w języku angielskim i niemieckim. Zachowywanie wysokich standardów obsługi klienta....
Zarobki: od 3000- 5500 zł netto; Oferujemy: Prace w renomowanej firmie z wieloletnim doświadczeniem, Uczciwe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Stabilne warunki zatrudnienia, Przyjazny dla kierowców system planowania trasy, Wynagrodzenie zasadnicze + diety, prowizje. Wymagania: Prawo jazdy...
DK Partnerśląskie, Mikołów - Bujaków
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3617 dni
Obowiązki: Wykonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn i urządzeń Przeprowadzanie napraw maszyn i urządzeń powstałych podczas eksploatacji wraz z wymianą zużytych części Prowadzenie segregacji i weryfikacji stanu części zamiennych Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym...
Obowiązki: Kontakt z klientem zagranicznym, sprzedaż produktów firmy oraz obsługa posprzedażowa. Nawiązywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientem zagranicznym. Realizacja planów sprzedażowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku zagranicznym. Wymagania: Bardzo dobra...
Obowiązki: Odbieranie połączeń przychodzących i obsługa klientów zagranicznych (pomoc techniczna, rejestrowanie zdarzeń w systemach, łączenie). Prowadzenie korespondencji tradycyjnej i internetowej w języku angielskim i niemieckim. Zachowywanie wysokich standardów obsługi klienta....
Obowiązki: Zdobywanie klientów biznesowych. Podpisywanie kontraktów i wynikająca z nich obsługa klientów firmy. Przygotowywanie ofert wraz z aranżacjami wnętrz. Współpraca z projektantami wnętrz i architektami. Wymagania: Doświadczenie w pracy z klientem biznesowym (średnie i duże...
Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi Klientami firmy Pozyskiwanie nowych odbiorców Częste podróże na terenie całej Polski Przygotowywanie zamówień Realizacja planów i założeń firmy Organizowanie promocji Prowadzenie szkoleń produktowych
Kierowanie, koordynacja i organizacja biura obsługi Klienta Regularny kontakt z Klientami firmy Wprowadzanie zleceń (zamówień) do systemu Kontrola płatności Optymalizację systemu obiegu reklamacji Analizę sprzedaży Prognozowanie sprzedaży Współpracę z innymi działami firmy