Ogłoszenie numer: 116433, z dnia 2010-10-01
Agencja Doradztwa Personalnego DK Partner dla swojego Klienta, europejskiego lidera w produkcji i sprzedaży wysokiej jakości żywności, poszukuje osoby na stanowisko:
CUSTOMER SERVICE MANAGER / KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: CSN/VAN/09/09
Opis stanowiska
- Kierowanie, koordynacja i organizacja biura obsługi Klienta
- Regularny kontakt z Klientami firmy
- Wprowadzanie zleceń (zamówień) do systemu
- Kontrola płatności
- Optymalizację systemu obiegu reklamacji
- Analizę sprzedaży
- Prognozowanie sprzedaży
- Współpracę z innymi działami firmy
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Marketing, Ekonomia
- Minimum trzy letnie doświadczenie w prowadzenia biura obsługi Klienta
- Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, warunek konieczny
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (głównie Excel)
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Łatwość nawiązywania kontaktów
- Punktualność, energiczność w działaniu
- Uczciwość, odpowiedzialność
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.