ZADANIA: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów; zapewnienie dostępności towarów; dbałość o dział; OCZEKIWANIA: znajomości produktów z działu technicznego (narzędzia) doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej w sklepie; otwartości na Klienta; umiejętności pracy w zespole;...
ZADANIA: doradza w wyborze właściwego produktu (zapewnimy szkolenia bazowe) rozładowuje i wykłada towar na regałach; dba o dobry wygląd i funkcjonowanie działu; OCZEKUJEMY: chęci poznawania nowych rzeczy; nastawienia na rozwój w wybranym obszarze; dobrej organizacji pracy; bycia pomocnym...
ZADANIA: rozładowuje dostawy; ustawia towar na regałach; obsługuje klienta: sprzedaż płytek, doradztwo; na bieżąco uzupełnia braki towarów na półkach; dba o dobry wygląd i funkcjonowanie działu; OCZEKUJEMY: chęci poznawania nowych rzeczy; nastawienia na rozwój w wybranym obszarze;...
ZADANIA: sprzedaż materiałów budowlanych; pozyskiwanie nowych Klientów; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami; obsługa Klientów Kluczowych oraz inwestycji;
ZADANIA: koordynacja sprzedaży przez Internet i telefon (przyjmowanie i przygotowanie zamówień, nadzorowanie płatności) zarządzanie procesem reklamacji (przyjmowanie reklamacji, kontakt z dostawcami, rozwiązywanie reklamacji, informowanie Klientów) utrzymywanie bezpośredniego kontaktu...
ZADANIA: Pozyskuje nowych Klientów poprzez wyszukiwanie baz fachowców z branży budowlanej; Monitoruje konkurencje, utrzymuje stały kontakt telefoniczny z potencjalnymi Klientami; Utrzymuje bezpośredni kontakt telefoniczny lub e-mailowy z Klientami Kluczowymi (pomaga w przygotowaniu...
ZADANIA: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów; zapewnienie dostępności i rozładunek towaru; dbałość o dział; OCZEKIWANIA: chęci poznawania nowych rzeczy; nastawienia na rozwój w wybranym obszarze; dobrej organizacji pracy; zaangażowania; bycia pomocnym dla klienta; sprawnej...
ZADANIA: realizacja założeń jakościowych i ilościowych Działu; zapewnienie dostępności towarów dla Klientów; monitorowanie konkurencji; organizacja pracy podległego działu; zarządzanie Ekipą i motywowanie Pracowników (od 8 do 16 osób) profesjonalna obsługa Klienta;