Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; koordynacja rozwoju biznesu; współpraca z oddziałami firmy; dbanie o profesjonalną obsługę klienta oraz pozytywny wizerunek firmy;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
6 dni
Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the company's offer; Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants; Maintaining and developing relationships with the company's customers; Active...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
8 dni
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów oraz restauracji, doradztwo dotyczące oferty SmartLunch. Zarządzanie procesem sprzedażowym od akwizycji do podpisania umów. Utrzymanie i rozwijanie relacji z klientami firmy. Aktywne działania sprzedażowe na przydzielonym terenie. Budowanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy (zbrojenia budowlane, wyroby z blach zimnowalcowanych i ocynkowanych) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa i podtrzymanie relacji handlowych z już istniejącymi klientami; Pozyskiwanie zapytań od klientów oraz...
Zadania, które na Ciebie czekają: Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych. Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami. Udział w projektach dotyczących procesów...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych (zbudowanie własnej bazy klientów) Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Współtworzenie strategii sprzedażowej firmy; Działania...
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; koordynacja rozwoju biznesu; współpraca z oddziałami firmy; dbanie o profesjonalną obsługę klienta oraz pozytywny wizerunek firmy;
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Bricoman Polska to obecnie sieć 9 sklepów - składów budowlano - remontowych. Nasze sklepy tworzymy z myślą o wszystkich, którzy budują, remontują oraz wykańczają swoje domy i mieszkania. Obecnie w Polsce zatrudniamy ponad 750 Pracowników w sklepach i centrali.
Regionalny Reprezentant Handlowy
Miejsce pracy: Gdańsk
ZADANIA:
Pozyskuje nowych Klientów poprzez wyszukiwanie baz fachowców z branży budowlanej
Monitoruje konkurencje, utrzymuje stały kontakt telefoniczny z potencjalnymi Klientami
Utrzymuje bezpośredni kontakt telefoniczny lub e-mailowy z Klientami Kluczowymi (pomaga w przygotowaniu kosztorysów, wycen transportu i warunków dostaw)
Koordynuje proces dostaw bezpośrednich oraz sprzedaży przez Internet i na telefon
Zapewnia nadzór nad reklamacjami obsługiwanych Klientów
Gwarantuje profesjonalną obsługę Klientów instytucjonalnych i kluczowych
Organizuje szkolenia produktowe dla fachowców
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
wykształcenia średniego, prawa jazdy kat.B
doświadczenia w sprzedaży (preferowane: doświadczenie handlowe w branży budowlano - wykończeniowej)
dobrej znajomości produktów ogólnobudowlanych oraz lokalnego rynku
otwartości na Klienta, łatwości w nawiązywaniu i budowaniu relacji z Klientami
samodzielności w działaniu i odpowiedzialności
dobrej organizacji pracy
umiejętności obsługi komputera (MS Office, Internet)
gotowości do pracy w weekendy
OFERUJEMY:
umowę o pracę
opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe
stabilne zatrudnienie w dobrej atmosferze
możliwość stania się Ekspertem w obszarze, który Cię interesuje
dofinansowanie karty Multisport
narzędzia do pracy: samochód służbowy, telefon, komputer
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; koordynacja rozwoju biznesu; współpraca z oddziałami firmy; dbanie o profesjonalną obsługę klienta oraz pozytywny wizerunek firmy;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
6 dni
Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the company's offer; Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants; Maintaining and developing relationships with the company's customers; Active...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
8 dni
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów oraz restauracji, doradztwo dotyczące oferty SmartLunch. Zarządzanie procesem sprzedażowym od akwizycji do podpisania umów. Utrzymanie i rozwijanie relacji z klientami firmy. Aktywne działania sprzedażowe na przydzielonym terenie. Budowanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy (zbrojenia budowlane, wyroby z blach zimnowalcowanych i ocynkowanych) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa i podtrzymanie relacji handlowych z już istniejącymi klientami; Pozyskiwanie zapytań od klientów oraz...
Zadania, które na Ciebie czekają: Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych. Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami. Udział w projektach dotyczących procesów...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych (zbudowanie własnej bazy klientów) Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Współtworzenie strategii sprzedażowej firmy; Działania...
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; koordynacja rozwoju biznesu; współpraca z oddziałami firmy; dbanie o profesjonalną obsługę klienta oraz pozytywny wizerunek firmy;
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...