Zakres obowiązków: Realizacja celów zgodnie z założonym planem sprzedażowym; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami; Przygotowywanie kalkulacji i ofert dla nowo pozyskiwanych Klientów; Proponowanie nowych rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb i oczekiwań...
Zakres obowiązków: Koordynowanie projektu wdrożenia nowego systemu w firmie; Nadzór nad zgodnością danych w nowym systemie vs. starym systemie; Współpraca z poszczególnymi działami w firmie; Analiza i bieżące uzupełnianie informacji w systemie; Rozpoznanie i rozwiązywanie problemów...
Zakres obowiązków: Kontroling i analiza finansowa w dziale marketingu /trade marketingu; Monitorowanie procesu budżetowania działu marketingu, w tym również analiza odchyleń; Ocena efektywności zastosowania różnych narzędzi z obszaru marketingu w kontekście bieżących wyników...
Zakres obowiązków: Kreowanie i wdrażanie nowej strategii sprzedażowej w obszarze B2B w branży finansowo-windykacyjnej; Przygotowywanie planów sprzedażowych i realizacja założonych celów biznesowych zgodnie z przyjętymi wskaźnikami efektywności; Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań...
Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami; Realizacja celów strategicznych oraz dostarczanie informacji na temat sytuacji rynkowej, wyników sprzedaży oraz konkurencji w celu rekomendowania i wdrażania odpowiednich zmian; Tworzenie...
Zakres obowiązków: Zarządzanie praca podległego zespołu; Redukcja kosztów w Laboratorium; Nadzór nad czystością mikrobiologiczną maszyn; Prowadzenie dokumentacji, opracowywanie procedur i instrukcji; Uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów mikrobiologicznych; Realizacja badań...
Firma poprzez 4 główne obszary działania: audyt, rekomendacje, wdrożenie i monitorowanie zapewnia swoim klientom optymalizację działań oraz zapobieganie stratom. Dzięki doskonale rozwiniętej metodologii pracy, skutecznie wspiera takie sektory biznesu, jak: zakupy, sprzedaż, produkcja,...
Opis stanowiska: Planowanie i przeprowadzanie audytów procesów i oceny poprawności i ryzyka; Sporządzanie raportów z przeprowadzonych prac audytowych i formułowanie rekomendacji; Monitorowanie i wsparcie wdrażania rekomendacji; Wdrażanie działań zmierzających do ograniczenia ryzyk oraz...
Do Twoich zadań będzie należeć: Przyjmowanie zamówień oraz dbanie o jego prawidłowy obieg wewnątrz firmy; Kontrola oraz koordynacja realizacji zamówienia na każdym jego etapie; Administrowanie dokumentacją dot. handlu zagranicznego; Bieżąca współpraca z obecnymi klientami...
Zakres obowiązków: Pełna odpowiedzialność za przygotowanie komunikacji trade marketingowej na rynkach: Europa Południowa i Środkowa szczególnie Hiszpania, Portugalia, Włochyx Afryka Północna, Bliski Wschód szczególnie Iran, Irak, Turcja, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie;...
Zakres obowiązków: Pełna odpowiedzialność za przygotowanie komunikacji trade marketingowej; Realizacja projektów trade marketingowych dedykowanych do danego formatu kluczowego klienta firmy; Przygotowanie promocji konsumenckich przy współpracy z działem marketingu oraz sprzedaży oraz...
Zakres obowiązków: Bieżąca współpraca z klientami, prowadzenie rozmów – budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z kontrahentami; Współpraca z Działami Trade Marketing i Marketing w zakresie promowania produktów firmy; Przyjmowanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu...
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategii i planu sprzedaży w odniesieniu do powierzonej grupy kluczowych Klientów. Zakres obowiązków: Realizacja celów i rozwój sprzedaży w obszarze kanału nowoczesnego i tradycyjnego; Przygotowywanie business...
Zakres obowiązków: Zarządzanie strategią zakupową w firmie; Planowanie, terminowa realizacja i zakup materiałów i surowców do produkcji; Prowadzenie negocjacji zakupowych z dostawcami; Dokonywanie analizy; Koordynacja dostaw złożonych zamówień w ramach struktury organizacyjnej firmy;...