Grupa P.B.A. Doradztwo Personalne - Outsourcing (KRAZ: 459) działa od roku 1992. Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji, outsourcingu pracowniczego, audytów pracowniczych oraz kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej.
www.pba.com.pl
Dla naszego Klienta prężnie rozwijającej się firmy z branży kosmetycznej, działającej na rynku polskim i zagranicznym od ponad 30 lat, poszukujemy osoby na stanowisko:
Trade Marketing Manager (rynki zagraniczne)
Numer referencyjny: TMMN/2018/02
Miejsce pracy: Piaseczno
Zakres obowiązków:
- Pełna odpowiedzialność za przygotowanie komunikacji trade marketingowej na rynkach:
- Europa Południowa i Środkowa szczególnie Hiszpania, Portugalia, Włochyx
- Afryka Północna, Bliski Wschód szczególnie Iran, Irak, Turcja, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie; Pakistan, Singapur, Hongkong, Filipiny, Wietnam
- Realizacja projektów trade marketingowych dedykowanych do danego formatu kluczowego klienta firmy
- Przygotowanie promocji konsumenckich przy współpracy z działem marketingu oraz sprzedaży oraz tworzenie specjalnych programów konsumenckich mających na celu zwiększenie sprzedaży danej marki
- Implementacja i egzekucja programów lojalnościowych dedykowanych danym klientom
- Przygotowanie strategii Trade Marketingu w celu osiągnięcia określonych celów biznesowych we wszystkich kategoriach produktów
- Efektywne zarządzanie budżetem
- Analizowanie danych rynkowych pod kątem dalszego rozwoju sprzedaży posiadanych przez spółkę w portfolio kategorii kosmetycznych, generowanie wniosków i strategii
- Przygotowanie i wdrożenie kalendarza promocji dla poszczególnych kanałów dystrybucji oraz monitorowanie akcji trade marketingowych
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy w dziale marketingu handlowego w dużej organizacji FMCG – minimum 2 lata (mile widziane doświadczenie w prowadzeniu akcji tradeowych dla klientów sieciowych)
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w pracy na wyżej wymienionych rynkach
- Umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie oraz zorientowanie na działanie i cel
- Zaangażowania, sumienności, rzetelności i terminowości
- Samodzielności w działaniu i pro-aktywności.
- Bardzo dobrej znajomości aplikacji MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
- Dobrze rozwiniętych zdolności analitycznych i komunikacyjnych, umiejętności w interpretowaniu danych liczbowych oraz formułowania wniosków
- Elastyczności i umiejętności pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- Wyższego wykształcenia w obszarze ekonomii, zarządzania, marketingu lub pokrewne
Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem ERP Microsoft AX.
Nasz Klient oferuje:
- Stanowisko pełne wyzwań zawodowych
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Niezbędne narzędzia pracy
- Ciekawą, samodzielną, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz jasny system prowizyjny
- Możliwość doskonalenia zawodowego oraz rozwoju
- Możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych