Co oferujemy? umowę o pracę na czas nieokreślony, atrakcyjne wynagrodzenie, jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery - coroczna rewizja poziomu stanowiska i wynagrodzenia, intensywne 3 - miesięczne szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku oraz zwiększony pakiet szkoleń podczas całej...
Rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności.
Osoba, którą zatrudnimy będzie miała szansę współpracować z technologiczną linią biznesową, identyfikując potrzeby szkoleniowe i rozwojowe. Nasz kandydat będzie odpowiedzialny za kreowanie i koordynację potrzeb szkoleniowych, współpracując na co dzień ściśle z działem HR. Rola:...
Rola: Koordynowanie działań szkoleniowych w ramach działu Assurance: zarządzanie/weryfikowanie kalendarza szkoleń, wybór trenerów, dobór uczestników, ocena efektywności szkoleń i ich modyfikowanie, raportowanie itp. Współpraca z wewnętrznymi trenerami i zewnętrznymi dostawcami usług...
Rola: Przygotowywanie niezbędnych raportów podatkowych i księgowych oraz ich analiza; Pomoc w sporządzaniu kalkulacji i deklaracji podatkowych - VAT, CIT i WHT Kalkulowanie i fakturowanie obciążeń między spółkami powiązanymi; Przygotowywanie i składanie wniosków o zaświadczenia do...
Rola: Sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych - VAT, CIT i WHT Kontrolę i analizę zdarzeń księgowych w spółkach należących do sieci PwC; Weryfikacja transakcji i sald, analiza danych księgowych; Kalkulowanie i fakturowanie obciążeń między spółkami powiązanymi;...
Czekamy na: absolwentów / studentów studiów drugiego stopnia i 3-go roku studiów pierwszego stopnia (preferowane kierunki ekonomiczne i prawnicze), osoby o zdolnościach analitycznych i umiejętnościach logicznego myślenia, które: znajdują innowacyjne, nietuzinkowe rozwiązania, swobodnie...
Czekamy na: absolwentów / studentów 4 i 5-go roku studiów dziennych o kierunku prawo, osoby, które: mają dobrą orientację w podstawowych dziedzinach prawa (wiedza z zakresu prawa korporacyjnego będzie dodatkowym atutem), zdobyły już pierwsze doświadczenie zawodowe na praktykach lub w...
Twoja rola: programowanie nowych funkcjonalności i raportów w systemie enova365), określaniu wymagań do specyfikacji funkcjonalnych, rozbudowie systemu enova365 dla obecnych klientów (nowe funkcjonalności i raporty), utrzymaniu wdrożonych systemów (wprowadzanie mniejszych zmian i weryfikacja...
Role: You’ll work within the Application Maintenance & Support team. Your role will not be limited to support & maintenance – you will be actively involved in improving our internal processes, delivery and maintenance procedures, and engaged in optimizing the whole department’s structure and...
Umiejętności techniczne: Min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Service Desk; Znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego; Preferowane wykształcenie kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych; Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows 10; Podstawowa znajomość...
Rola: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Pomoc w zakresie przygotowania forecastu i rocznego procesu budżetowania, Wsparcie systemów i procesów finansowych, Bieżąca aktualizacja prognoz oraz...
Recruitment Team Leader will support the recruitment processes for PwC Financial Crime Unit. The role: Managing work of recruitment team in FCU in Gdańsk, Coaching and mentoring the team members, Managing relationships with stakeholders and communicating recruitment progress with Hiring Managers,...
What we have to offer: Opportunity to be a part of a new PwC Advisory Team; Possibility to develop your career in an international environment; Unique training package; Work in a team providing services to global clients; Great atmosphere and a comfortable working environment; Employees’ benefits;
What will be your job: Preparing/updating profiles/alerts in Know Your Customer and Transaction Monitoring processes by: Observing procedures, acting in accordance with policies and guidelines; Researching via internal and external sources; Gathering and analyzing data and documentation; Ensuring...