Czekamy na absolwentów / studentów studiów drugiego stopnia i studentów 3-go roku studiów pierwszego, których kierunek studiów związany jest bezpośrednio z wyceną nieruchomości (geodezja, wycena nieruchomości, gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna, budownictwo etc.)....
Rola: zarządzanie procesem zakupowym PTP z uwzględnieniem specyfiki i standardów firmy zarządzanie zespołem poprzez motywacje, wsparcie merytoryczne oraz promowanie rozwoju; zapewnienie wysokiego poziomu realizacji zadań oraz jakości danych; zarządzanie współpracą z innymi działami...
Rola: współudział w budowie i rozwoju systemu wynagrodzeń w organizacji, projektowanie nowych systemów premiowych, motywacyjnych i modyfikacja istniejących, współudział w tworzeniu regulaminów i procedur dotyczących systemów wynagrodzeń oraz systemów motywacyjnych, analizowanie...
Rola: Monitorowanie urlopów pracowników, zwolnień oraz sporządzanie cyklicznych raportów; Bieżące doradztwo w sprawach personalnych; Wystawianie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem oraz PIBR; Monitorowanie badań medycyny pracy; Monitorowanie terminacji pracowników; Obsługa systemów:...
Rola Twoją rolą będzie aktywne uczestniczenie w pracach zespołu cen transferowych we Wrocławiu poprzez: przygotowywanie raportów i analiz związanych ze zmianami struktury przedsiębiorstw, przygotowywanie raportów i analiz związanych z metodami kalkulacji cen transferowych, przygotowywanie...
Zakres obowiązków: przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem projektów pism, porad oraz innej korespondencji; analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych i regulacyjnych określonych transakcji; bieżący kontakt z klientami oraz udzielanie odpowiedzi...
Rola: sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc); udział w procesie zamknięcia miesiąca; pomoc w zakresie przygotowania forecastu i rocznego procesu budżetowania; wsparcie systemów i procesów finansowych; bieżąca aktualizacja prognoz oraz...
Zakres obowiązków: Koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, Kompleksowa obsługa archiwum wewnętrznego firmy, Dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, Realizacja polityki w zakresie zarządzania dokumentacją, Efektywne zarządzanie...
The CEE Independence Office deals with interpretations of independence regulation and acts as a sounding board for independence questions from PwC partners and staff. The role further involves independence guidance and training development and its delivery. Assisting with regional and Poland...
Zakres obowiązków: planowanie i egzekucja działań komunikacyjnych z wykorzystaniem kanałów cyfrowych; planowanie i organizacja wydarzeń; poszukiwanie i analiza informacji branżowych i rynkowych; sporządzanie raportów, zestawień i prezentacji multimedialnych; tworzenie wartościowych...
Zespół Outsourcingu usług księgowych (TRS) zajmuje się prowadzeniem ksiąg oraz rozliczeń podatkowych dla klientów: głównie renomowanych międzynarodowych korporacji działających na terenie Polski. Rola prowadzenie i nadzór spraw rachunkowych i bieżącej księgowości podmiotów...
Zespół Cła i Handlu Międzynarodowego świadczy usługi w obszarze podatku od towarów i usług, prawa celnego oraz regulacji pozataryfowych i parapodatkowych związanych z międzynarodowym obrotem towarowym. Zespół realizuje projekty między innymi w następujących dziedzinach: bieżące...
Rola: przyjmowanie Klientów i Gości w biurze PwC, koordynowanie zadan w zespole recepcyjnym (dwie recepcje w budynku + recepcje regionalne), obsługa centrali telefonicznej oraz systemu rezerwacji sal, koordynowanie zadań firm współpracujących, wykonywanie prac administracyjnych (np zamawianie...
Rola: bieżąca obsługa recepcji, odbieranie i przekierowywanie telefonów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, przygotowywanie i koordynowanie utylizacji sal konferencyjnych, obsługa systemu do rezerwacji sal, koordynowanie serwisów firm zewnętrznych, zamawianie materiałów biurowych, obsługa...
Rola: przygotowywanie miesięcznych kalkulacji zaliczek na poczet dochodu i wypłata; kalkulacja i płatność podatków oraz ZUS; księgowanie i uzgadnianie sald wspólników przygotowywanie raportów, budżetu; kontakty z instytucjami zewnętrznymi, urzędami skarbowymi, ZUS bieżąca współpraca...