obsługa infolinii; telefoniczna windykacja; analiza i aktualizacja bazy adresowej klientów/dłużników; motywowanie dłużników do zapłaty; prowadzenie bieżącej korespondencji; monitoring spłat; obsługa oddziałów dotycząca zakresu windykacji;
obsługa infolinii; telefoniczna windykacja; analiza i aktualizacja bazy adresowej klientów/dłużników; motywowanie dłużników do zapłaty; prowadzenie bieżącej korespondencji; monitoring spłat; obsługa oddziałów dotycząca zakresu windykacji;
prowadzenie audytów i kontroli wewnętrznych w centrali oraz oddziałach KASY; przygotowywanie programu kontroli oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; kontrola stopnia realizacji zaleceń pokontrolnych oraz usunięcia wykrytych w czasie wcześniejszych kontroli nieprawidłowości;...
Ryzyko kredytowe, stopy procentowej oraz płynności: rozwój narzędzi i metod służacych do pomiaru, monitorowania oraz raportowania ryzyka; weryfikacja zastosowanych metod pomiaru ryzyka; pomiar, monitorowanie oraz raportowanie na potrzeby zarządzania ryzykiem; przeprowadzanie testów warunków...
wykształcenie minimum średnie, mile widziane ekonomiczne; komunikatywność i otwartość na klienta; zapał w działaniu; łatwość przyswajania wiedzy; doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem;
wykształcenie minimum średnie ekonomiczne; komunikatywność i otwartość na klienta; zapał w działaniu; łatwość przyswajania wiedzy; doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem;