obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów; sprzedaż rozwiązań informatycznych dostosowanych do potrzeb klienta; opieka nad klientem w okresie posprzedażnym; tworzenie ofert handlowych; realizacja planów sprzedażowych;
rejestracja zamówień w systemie ERP; utrzymywanie stałego kontaktu z dostawcami; stała współpraca z pracownikami działu handlowego i technicznego; nadzór nad obiegiem dokumentów; organizowanie wysyłek towaru do klienta; prowadzenie korespondencji;
Osoba zatrudniona na stanowisku Telemarketera będzie odpowiedzialna za: Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami; Umawianie spotkań dla Handlowców z klientami (NIC NIE SPRZEDAJESZ) Nadzór nad terminarzem spotkań dla Handlowców; Raportowanie umówionych spotkań w systemie CRM;
Osoba zatrudniona na stanowisku Telemarketera będzie odpowiedzialna za: Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami; Umawianie spotkań dla Handlowców z klientami (NIC NIE SPRZEDAJESZ) Nadzór nad terminarzem spotkań dla Handlowców; Raportowanie umówionych spotkań w systemie CRM;
obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów; sprzedaż rozwiązań informatycznych dostosowanych do potrzeb klienta; opieka nad klientem w okresie posprzedażnym;
Osoba zatrudniona na stanowisku Telemarketera będzie odpowiedzialna za: Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami; Umawianie spotkań dla Handlowców z klientami (NIC NIE SPRZEDAJESZ) Nadzór nad terminarzem spotkań dla Handlowców; Raportowanie umówionych spotkań w systemie CRM;
obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów; sprzedaż rozwiązań informatycznych dostosowanych do potrzeb klienta; opieka nad klientem w okresie posprzedażnym;
Osoba zatrudniona na stanowisku Telemarketera będzie odpowiedzialna za: Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami; Umawianie spotkań dla Handlowców z klientami (NIC NIE SPRZEDAJESZ) Nadzór nad terminarzem spotkań dla Handlowców; Raportowanie umówionych spotkań w systemie CRM;
obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów; sprzedaż rozwiązań informatycznych dostosowanych do potrzeb klienta; opieka nad klientem w okresie posprzedażnym;
obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów; sprzedaż rozwiązań informatycznych dostosowanych do potrzeb klienta; opieka nad klientem w okresie posprzedażnym;
obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów; sprzedaż rozwiązań informatycznych dostosowanych do potrzeb klienta; opieka nad klientem w okresie posprzedażnym;
obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów; sprzedaż rozwiązań informatycznych dostosowanych do potrzeb klienta; opieka nad klientem w okresie posprzedażnym;
obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów; sprzedaż produktów i usług dostosowanych do potrzeb klienta; opieka nad klientem w okresie posprzedażnym; stała współpraca z pracownikami działu technicznego;
obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów; sprzedaż produktów i usług dostosowanych do potrzeb klienta; opieka nad klientem w okresie posprzedażnym; stała współpraca z pracownikami działu technicznego;
sprzedaż produktów i usług dostosowanych do potrzeb klienta; opieka nad klientem w okresie posprzedażnym; stała współpraca z innymi pracownikami działu handlowego i technicznego;
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379