Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
zarządzanie Wydziałem i podległymi Managerami Zespołów oraz współpraca z Dyrektorami Departamentów Linii Biznesowej i bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Banku; planowanie i wdrażanie działań innowacyjnych oraz optymalizujących zarządzane procesy w kierunku rozwiązań proklienckich...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
koordynowanie pracy Przedstawicieli bankowych, rekrutacja i wdrażanie Przedstawicieli bankowych do sprzedaży kredytów hipotecznych, bieżące wsparcie Przedstawicieli bankowych w procesie kredytowym, pozyskiwanie nowych Partnerów biznesowych, utrzymywanie i budowanie relacji z Partnerami...
Przygotowywanie standardowych, dziennych raportów w obszarze ryzyka rynkowego, Analiza przyczyn zmiany poziomu ryzyka rynkowego, przygotowanie wniosków analizy dla przełożonego, Kalkulacja, uzgodnienie i raportowanie dzienne wyniku finansowego w obszarze Rynków Finansowych i Departamentu...
tworzenie i zarządzanie contentem produktowym w serwisie ingbank.pl i systemie bankowości internetowej; przygotowywanie i prowadzenie działań marketingowych w ramach serwisu www.ingbank.pl i systemu bankowości internetowej; monitoring i analiza skuteczności prowadzonych działań;
zarządzanie Wydziałem i podległymi Managerami Zespołów oraz współpraca z Dyrektorami Departamentów Linii Biznesowej i bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Banku; planowanie i wdrażanie działań innowacyjnych oraz optymalizujących zarządzane procesy w kierunku rozwiązań proklienckich...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług oferowanych przez bank poprzez różne kanały kontaktu (m.in. telefon, mail, czat, video), Przyjmowanie i realizacja dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulaminami, Prowadzenie telefonicznej "łagodnej"...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Przygotowanie i koordynowanie procesów zapytań ofertowych; Opracowywanie strategii zakupowych w zarządzanych kategoriach zakupowych oraz samodzielne prowadzenie negocjacji; Wypracowywanie optymalnych rozwiązań kosztowych i jakościowych; Uzgadnianie i redagowanie umów w oparciu o istniejące...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
opracowywanie wyników analiz dotyczących efektywności doboru kanałów kontaktu z klientami i przedkładanie rekomendacji w obszarze sposobów skutecznej komunikacji z klientem; monitorowanie spójności oraz terminowości komunikacji wielokanałowej /direct marketing, sms, bankomaty/wpłatomaty...