Manager Wydziału Zarządzania Procesami
Nr ref.: 4/MG/2016
Miejsce pracy: Warszawa
Pion Bankowości Detalicznej
Linia Biznesowa Rachunki, Płatności, Oszczędności i Inwestycje
Wydział Zarządzania Procesami Rozliczeniowo-Oszczędnościowymi
Zakres obowiązków:
- zarządzanie Wydziałem i podległymi Managerami Zespołów oraz współpraca z Dyrektorami Departamentów Linii Biznesowej i bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Banku
- planowanie i wdrażanie działań innowacyjnych oraz optymalizujących zarządzane procesy w kierunku rozwiązań proklienckich - zwiększających poziom satysfakcji klienta oraz badanie efektywności tych procesów
- zarządzanie procesami dla produktów w ramach Linii Biznesowej we wszystkich kanałach dystrybucji Banku oraz regulacjami dotyczącymi obsługi zarządzanych procesów:
- określanie kształt procesu end-to-end i współpracując z właścicielami podprocesów w celu poprawnej realizacji strategicznych założeń biznesowych Linii,
-rekomendowanie zmian mających wpływ na zwiększenie satysfakcji klientów oraz poprawę efektywności procesów obsługi klienta , tworzenia rozwiązań z obszaru Customer Experience
- nadzorowanie realizacji zmian oraz bieżących działań procesów w ścisłej współpracy z innymi jednostkami Banku, a także z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi wykorzystywane w procesach, - koordynowanie współpracy Linii Biznesowej z obszarem IT w zakresie wdrażanych modyfikacji, nadzorowanie efektywne wykorzystanie dostępnych zasobów IT w procesie zmian procesowych
- zarządzanie projektami związanymi z procesami detalicznymi dotyczących produktów w Linii Biznesowej
- nadzorowanie obszaru raportowania i analityki zarządczej w Linii Biznesowej
Oczekujemy:
- wykształcenie wyższe
- min. 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami lub zarządzaniu projektem
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem produktami /procesami /projektami
- doświadczenie przy tworzeniu wymagań biznesowych, regulacji procesowych / produktowych
- znajomość trendów i rozwiązań z obszaru Customer Experience w kontekście budowania procesów pod kątem użyteczności, przyjazności dla klienta
- umiejętność oceny efektywności i dochodowości procesów
- inicjatywa i konsekwencja w planowaniu i realizacji zadań
- elastyczność, nastawienie na współpracę, decyzyjność
- znajomość języka angielskiego na poziomie upper intermediate
Administratorem danych jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowice 40-086, Sokolska 34 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.