Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Planowanie akcji sprzedażowych, tj. działań nakierowanych na pozyskanie nowych klientów i cross-sell; uczestnictwo i/lub organizacja konferencji branżowych, wystąpienia na konferencjach; Przygotowywanie niestandardowych ofert, aranżowanie...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Automatyzację instalacji, konfiguracji i czynności utrzymania narzędzi do monitoringu IT oraz zapewnienie wysokiej wydajności i wysokiej dostępności narzędzi w tym obszarze; Planowanie, projektowanie, wdrażanie narzędzi i aplikacji z obszaru...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, zapewnienie...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Pracę przy systemie umożliwiającym komunikację pomiędzy klientami, a bankiem; Projektowanie skalowalnej aplikacji pod kątem zapewnienia wysokiej dostępności i minimalnych opóźnień; Integrację rozwiązania z wewnętrznymi systemami banku...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Przygotowywanie oraz analizę formalno-prawną i merytoryczną dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu średnich firm; Wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych;...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Wsparcie bieżącej pracy Zespołu Doradców Klienta Korporacyjnego; Udział w przygotowywaniu wstępnych ofert dla Klientów i materiałów wymaganych w procesie kredytowym; Monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej wybranej grupy Klientów;...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Wsparcie w opracowaniu strategii e–marketingowej w obszarze budowania marki pracodawcy; Współtworzenie i koordynacja kampanii w social media; Przygotowywanie contentu do realizowanych działań; Monitorowanie efektywności podjętych działań;...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Obsługę Klientów w zakresie przyjmowania i realizacji dyspozycji Klientów; Budowanie relacji z Klientem; Udzielanie informacji o ofercie Banku; Wspieranie akcji sprzedażowych; Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji poprzez działanie zgodne...