Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Wspieranie w bieżącej pracy Doradców Klienta Korporacyjnego i Doradców Analityków Klienta Korporacyjnego; Dbanie o właściwy obieg dokumentacji związanej z obsługą klienta i utrzymanie kompletu aktualnych dokumentów np. na potrzeby...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Koordynowanie i prowadzenie inicjatyw związanych z działaniem Centrum; Udział w planowaniu budżetu MTP jednostki oraz monitorowanie jego wykorzystania; Przygotowywanie komunikacji (m.in. Intranet, artykuły, spotkania departamentowe itp.)...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Realizację planu sprzedaży dokonanej za pośrednictwem Przedstawicieli bankowych; Utrzymywanie odpowiednich standardów jakości obsługi klientów; Motywowanie zespołu do realizacji planu sprzedaży i osiągania jak najlepszych wyników;...
Opis stanowiska Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Administrację systemem Linux; Instalację, administrowanie, rozwijanie i utrzymanie systemów Linux (Red Hat Enterprise Linux) m. in. w architekturze Hadoop w oparciu o wewnętrzne standardy; Rozwiązywanie bieżących problemów; Projektowanie,...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Współpracę z obsługą prawną przy umowach niestandardowych; Przygotowanie umów kredytowych i umów zabezpieczeń dla klientów korporacyjnych;
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Przygotowywanie oraz analizę formalno-prawna i merytoryczną dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu dużych firm; Wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych;...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Realizację planu sprzedaży dokonanej za pośrednictwem Przedstawicieli bankowych; Utrzymywanie odpowiednich standardów jakości obsługi klientów; Motywowanie zespołu do realizacji planu sprzedaży i osiągania jak najlepszych wyników;...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...