Horyzont Doradztwo Personalne od 1997 roku działa na polskim rynku, w zakresie szeroko pojętego zarządzania zasobami ludzkimi. Domeną naszej działalności jest rekrutacja pracowników - kadry menadżerskiej, inżynierskiej i specjalistycznej. Od roku 2015 w projektach rekrutacyjnych regularnie i z powodzeniem stosujemy autorską Metodę Dopasowania do Stanowiska, której skuteczność doceniają nasi Klienci.
współpraca w zakresie projektowania oraz wdrażania nowych produktów, rozwiązań konstrukcyjnych, przygotowywanie i kontrola dokumentacji technicznej w programie projektowym, zarządzanie dokumentacją techniczną, tworzenie modeli 3D, rysunków dwuwymiarowych, tworzenie nowych referencji,...
współpraca z działem techniki i rozwoju w zakresie planowania procesu wytwarzania nowych produktów, udział w budowie pierwowzorów, wprowadzenie nowego lub zmodyfikowanego produktu do produkcji, walidacja procesu, obliczanie jego zdolności, kontakt z klientem - rozpoznawanie i spełnianie...
nadzór nad procesami produkcji w zgodzie z dokumentacją techniczną i wymaganiami Klienta, współpraca w ramach organizacji procesu produkcyjnego, uwzględniając szczegóły zamówienia, właściwości surowców, wyposażenie techniczne i zdolności produkcyjne zakładu, rozwiązywanie...
usuwanie awarii, konserwacja maszyn i urządzeń, przegląd raportów z awarii, raportowanie do przełożonego, modyfikacja maszyn celem ich usprawnienia oraz aktualizacja dokumentacji technicznej, przygotowywanie specyfikacji technicznej oraz zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne,...
analiza i kontrola materiałów ceramicznych wykorzystywanych w produkcji, wspieranie procesu produkcji materiałów ceramicznych (pod kątem rozwoju surowca, rozwoju parametrów procesu, zwiększenie wydajności produkcji), dbanie o odpowiednią ilość i jakość surowca jak i o jego istotne...
udoskonalenie mechanizmów sprzedaży dla klientów, rozwinięcie grupy dostawców sprzętu, technologii, akcesoriów z kraju i zagranicy, opracowanie strategii zarządzania sprzedaży asortymentem i serwisowaniem, rozwijanie kontaktów handlowych poprzez salony wystawiennicze, pokazy, show-roomy,...
udział w projektowaniu budżetów krótko i średnioterminowych, raportowanie zgodnie z ustalonymi kryteriami i terminami, monitorowanie na bieżąco spływu należności, wyjaśnianie niezgodności sald należności i zobowiązań, nadzorowanie obiegu not debetowych, przygotowanie planu cash flow...
wykonywanie pomiarów laboratoryjnych, raportowanie wyników z pomiarów materiałowych, obsługa i kalibracja sprzętu pomiarowego, kontrola surowców do produkcji, pomiary związane z produkcją testową.
administracja i nadzór nad siecią komputerową i sprzętem, zarządzanie serwerami, domenami, systemem kamer, budowa, konfiguracja i zarządzenie siecią komputerową ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa informacji, instalacja, naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego, tworzenie...
analiza krytyczności dostawców, selekcja pod kątem ciągłości i poziomu jakości dostaw, kontakt z dostawcami, rozwijanie dostawców w związku z prowadzonymi projektami, nadzór nad dokumentacją jakościową, zatwierdzanie dokumentacji dostarczanej przez dostawców, prowadzenie procesu...
odpowiedzialność za wzrost i rozwój nowych rynków i kanałów sprzedaży, opracowanie nowych rozwiązań sprzedażowych oraz oferty usługowej na rynkach docelowych, kontakt z klientami w kwestiach technicznych oraz koordynacja wprowadzania nowych produktów poprzez wyceny, projektowanie,...
analiza wymagań dokumentacji projektowej, tworzenie specyfikacji testów opartej na specyfikacji systemowej, wdrożenie automatycznych skryptów testowych na podstawie specyfikacji testowej, wykonywanie testów systemów wbudowanych, praca z urządzeniami pomiarowymi i laboratoryjnymi, praca nad...
wykonywanie rysunków produktów i komponentów według wewnętrznych zasad projektowania (Concept Rules), rozwój nowych produktów, kontakt z działami zakupów oraz z inżynierami aplikacji, wsparcie dla innych działów w zakresie konstrukcji, współpraca/kontrola propozycji dostawców w celu...
koordynowanie i nadzór prac zespołu odnośnie realizacji zadań, planowania, prac projektowych, współpraca z zarządem firmy w zakresie planowania, zatwierdzania zmian w produkcie lub optymalizacji procesów rozwojowych, współpraca z innymi grupami projektowymi, takimi jak Hardware, Systems...