Horyzont Doradztwo Personalne od 1997 roku działa na polskim rynku, w zakresie szeroko pojętego zarządzania zasobami ludzkimi. Domeną naszej działalności jest rekrutacja pracowników - kadry menadżerskiej, inżynierskiej i specjalistycznej. Od roku 2015 w projektach rekrutacyjnych regularnie i z powodzeniem stosujemy autorską Metodę Dopasowania do Stanowiska, której skuteczność doceniają nasi Klienci.
współudział w przygotowywaniu budżetów, nadzór nad ich realizacją, analiza odchyleń, dostarczanie informacji członkom zarządu w postaci raportów (aktualne źródła finansowania, trendy i efekty prowadzonych działań), przygotowywanie danych dla działu księgowości, nadzór nad...
kontakt z klientami z obszaru Automotive w zakresie jakości produktów, przygotowanie dokumentacji dla klientów, prowadzenie analiz i wskaźników jakościowych firmy, nadzór nad procesem reklamacji u klienta, przeprowadzanie auditów systemu, procesu i wyrobu, szkolenie pracowników pod kątem...
wdrażanie i koordynowanie projektów produkcyjnych, kontaktowanie się z firmami zewnętrznymi, dostawcami, opracowanie dokumentacji technologicznej, projektowanie procesów produkcyjnych, wsparcie i szkolenia zespołu.
dobre poznanie oferty firmy i produktu, rozwój rynku, szukanie nowych kanałów sprzedażowych, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, spotkania z klientami, negocjacje, tworzenie bazy kontaktów, analizowanie i opracowywanie napływających informacji z rynku, realizacja planów...
dobre poznanie oferty firmy i produktu, rozwój rynku, szukanie nowych kanałów sprzedażowych, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, spotkania z klientami, negocjacje, tworzenie bazy kontaktów, analizowanie i opracowywanie napływających informacji z rynku, realizacja planów...
tłumaczenia ustne oraz pisemne, przygotowywanie dokumentacji w języku polskim i angielskim, zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Prezesa Zarządu, przygotowanie prezentacji oraz materiałów na posiedzenia Zarządu, organizowanie spotkań biznesowych, konferencji, organizowanie i...
pozyskiwanie i analizowanie bieżącej sytuacji rynkowej, otoczenia mikro i makroekonomicznego, wyciąganie wniosków z przeprowadzanych analiz i prezentowanie wyników, wraz z rekomendacjami, Zarządowi, proponowanie własnych pomysłów ukierunkowanych na budowę strategii, wsparcie zarządu przy...
odpowiedzialność za udoskonalenie istniejących receptur, opracowanie własnych receptur w celu opracowania nowych wyrobów i półproduktów, sporządzenie kalkulacji dotyczącej nowych receptur, odpowiednie archiwizowanie opracowań, praca z zespołem na produkcji wyrobów cukierniczych i...
współpraca w ramach międzynarodowego zespołu w zakresie projektowania i rozwoju oprogramowania wbudowanego, projektowanie mikrokontrolerów i implementacja modułów oprogramowania, analiza wymagań projektowych,wymagań klienta, wymagań systemowych, norm, standardów i innych specyfikacji...
poznanie procesu produkcji i obsługi maszyn, podejmowanie działań zgodnych z procedurami gwarantującymi jakość i bezpieczeństwo, umiejętność zaplanowania pracy własnej, wykonywanie pracy zgodnie z procedurami bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiedzialność za powierzony sprzęt i materiały.
wykonywanie rysunków produktów i komponentów według wewnętrznych zasad projektowania (Concept Rules), rozwój nowych produktów, kontakt z działami zakupów oraz z inżynierami aplikacji, wsparcie dla innych działów w zakresie konstrukcji, współpraca/kontrola propozycji dostawców w celu...
planowanie i nadzór nad realizacją dostaw wyrobów gotowych i komponentów, kontakty z zagranicznymi i krajowymi klientami i dostawcami firmy, samodzielne prowadzenie zamówień, organizowanie transportów przychodzących i wychodzących, monitorowanie i analiza poziomu zapasów, nadzór nad...
zorganizowanie i bieżące koordynowanie pracy centrów badawczo-rozwojowego i innowacji, dokonanie analizy i zdefiniowanie możliwości opracowania nowych koncepcji produktów oraz aktywności zespołu, odpowiedzialność za planowanie i terminowe wdrażanie nowych wyrobów i technologii do procesu...
realizowanie procesu zakupowego materiałów produkcyjnych, wsparcie nowych uruchomień produkcyjnych, utrzymywanie kontaktów z dostawcami (zapytania ofertowe, poszukiwanie nowych dostawców), prowadzenie negocjacji z dostawcami, definiowanie i wdrażanie oszczędności, koordynacja projektów...