Horyzont Doradztwo Personalne od 1997 roku działa na polskim rynku, w zakresie szeroko pojętego zarządzania zasobami ludzkimi. Domeną naszej działalności jest rekrutacja pracowników - kadry menadżerskiej, inżynierskiej i specjalistycznej. Od roku 2015 w projektach rekrutacyjnych regularnie i z powodzeniem stosujemy autorską Metodę Dopasowania do Stanowiska, której skuteczność doceniają nasi Klienci.
sporządzanie raportów finansowych (wynik finansowy, bilans, rachunek cash flow), nadzór nad prawidłowością danych będących podstawą do sprawozdań, analiza danych finansowych, sporządzanie prognoz, przygotowanie budżetu finansowego, optymalizacja polityki podatkowej, kontrola i analiza...
planowanie produkcji na podstawie zamówień klientów, aktualizowanie planów odpowiednio do zgłaszanych zmian przez klienta i przestoju maszyn w zakładzie, kontrolowanie komponentów i wyrobów gotowych, identyfikowanie przyczyn zmian w planach produkcyjnych, nadzór nad wysyłkami, dbanie o...
Understands business. Strikes a balance between company profitability and customer needs. Prepares and defends a business case. Loves numbers; prepares reports, financial forecasts, costings and quotations. Understands technical aspects.
work in international teams with engineers from countries such as Germany, UK, USA, China, software verification for electromechanical systems, designing of micro-controllers, analyses of technical software specifications, system and software requirements, development of test cases using C language,...
projektowanie, programowanie i testowanie systemów PLC Siemens, montaż na obiekcie systemów automatyki - udział w nowych uruchamianiach i późniejszy nadzór techniczny, tworzenie wymaganej dokumentacji, współpraca w zespołach projektowych dla klientów z różnych branż (np. motoryzacja,...
utrzymanie sprawności maszyn i urządzeń produkcyjnych, diagnozowanie awarii sterowników PLC (Siemens/Mitsubishi), wprowadzanie zmian w programie, kontaktowanie się z serwisami zewnętrznymi, zarządzanie zapasami części zamiennych, analizowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywanych prac.
kładzenie instalacji u klientów i podwykonawców (realizowanie prostych prac elektrycznych), montaż układów automatyki, kontaktowanie się po angielsku lub niemiecku z osobami spoza firmy (podstawowa konwersacja).
Sądzimy, że aby podołać wyzwaniu i z sukcesem prowadzić działalność na ww stanowisku, potrzeba: posiadać ogólną wiedzę techniczną, mieć doświadczenie w budowaniu rynku, posiadać średnią znajomość języka angielskiego, lubić pracę w terenie.
budowanie i rozwijanie długoterminowych relacji ze stałymi i nowymi klientami z rynku francuskiego, współpraca z wewnętrznym działem handlowym celem opracowania planów sprzedażowych, działania marketingowe, diagnoza potrzeb klienta, przygotowanie oferty, przygotowanie budżetu zamówień,...
prowadzenie prac związanych z wdrażaniem projektu na poziomie zakładu: delegowanie zadań do innych działów, nadzór nad dokumentacją projektową (techniczną), wprowadzanie zmian konstrukcyjnych, współpraca zewnętrzna z dostawcami komponentów, stała kooperacja z zagranicznymi działami...
Organizacja pracy biurowej, wprowadzenie niezbędnych procesów oraz struktur w kilkunastoosobowej firmie, Koordynacja pracy poszczególnych działów oraz umożliwianie przepływu informacji, Współpraca oraz reprezentacja właściciela w relacjach z partnerami zewnętrznymi takimi jak biuro...
opracowanie harmonogramu realizacji robót – współpraca z Kierownikiem Projektu oraz Kierownikiem Robót, wyszukiwanie potencjalnych podwykonawców robót oraz współpraca z nimi, nadzór nad pracami realizowanymi przez firmy zewnętrzne - jakość, ilość, terminowość, raportowanie stanu...
Aby podołać wyzwaniom potrzeba: doświadczenia lub wiedzy z w/w obszarze, dobrej znajomości języka angielskiego, zdrowego rozsądku, rozumienia twardego biznesu, nastawienia na rozwój i szukanie rozwiązań, nastawienia na kooperację, zdolności analitycznych, mile widziana wiedza z zakresu kadr i płac.
zapewnianie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych (dział utrzymania ruchu), diagnozowanie awarii, remontowanie maszyn, zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne, kontaktowanie się z serwisami zewnętrznymi, uzupełnianie dokumentacji technicznej, kontrolowanie elementów bezpieczeństwa.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie: nadzorować rozliczanie kontraktu, przygotowywać raporty finansowe dla działu finansowego i prawnego, kontrolować cash-flow kontraktu, zabezpieczać kontrakt od strony ryzyka, współpracować z działem prawnym i finansowym, dbać o przejrzystość...