Firma Sigmar Recruitment Ltd. powstała w Irlandii w marcu 2002 roku. Od tego czasu stała się jedną z najbardziej znanych irlandzkich firm rekrutacyjnych na świecie. Od momentu powstania firma Sigmar jest znana z wysokiej jakości obsługi klienta oraz proaktywnego i profesjonalnego podejścia do całego procesu rekrutacji.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało: Prowadzenie ksiąg powierzonych Klientów; Dekretowanie i księgowanie dokumentów; Przygotowywanie i dokonywanie płatności; Rozliczanie podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów;...
Tasks: Issuing detailed sales offers, proposals, negotiations, and following up with customers; Sending welcome packets to customers; Preparing and processing sales orders, and acknowledging them; Maintaining a current list of open orders; Updating and maintaining delivery/shipment schedule;...
Obowiązki: Udzielenie informacji i konsultacje z klientami; Przyjmowanie zleceń naprawy; Wstępna ocena usterki; Prowadzenie postępowania mającego na celu uzyskanie dokumentów celnych i licencji importowo/eksportowych; Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia naprawy;...
Idealnie, jeżeli interesujesz się drewnem oraz pracami stolarskimi a do swojej pracy podchodzisz ze starannością i dokładnością. Jeżeli cenisz wysoką jakość prac, potrafisz czytać prostą dokumentację techniczną i masz doświadczenie w pracy na takim stanowisku – czekamy właśnie na...
Zadania: Obsługa celna Klientów – dokonywanie zgłoszeń celnych; Weryfikacja dokumentów wymaganych przy dokonywaniu zgłoszeń celnych; Zgłaszanie do odprawy celnej towaru zgodnie ze standardami firmy; Monitoring procesów w oparciu o system komputerowy; Reagowanie na interwencje i reklamacje Klientów;
Zadania: Prowadzenie ksiąg powierzonych Klientów; Zarządzanie zespołem księgowym; Dekretowanie i księgowanie dokumentów; Rozliczanie podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów; Przygotowywanie raportów, sprawozdań finansowych, miesięcznych...
Główne obowiązki: Aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych; Zapewnienie odpowiednich środków transportowych w celu realizacji zleceń Klientów; Kontrola przebiegu procesu transportowego i rozwiązywanie wszelkich problemów powstałych podczas procesu; Budowanie prawidłowych relacji z...
Zakres obowiązków: Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie listy płac; Prowadzenie ewidencji wszelkich rodzajów czasu pracy i urlopów pracowników; Zakładanie i prowadzenie akt osobowych; Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy; Sporządzanie...
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało: Prowadzenie ksiąg powierzonych Klientów; Dekretowanie i księgowanie dokumentów Przygotowywanie i dokonywanie płatności; Rozliczanie podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów;...
Zadania: Raportowanie do Managera Księgowości; Nadzór nad kompleksowym prowadzeniem ksiąg; Organizacja pracy w zespole, delegowanie zadań podległym pracownikom; Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników, przegląd dokumentacji; Komunikacja z urzędami;...
Zadania: Analiza możliwości i zagrożeń wynikających ze specyfiki rynku; Budowanie strategii i rozwoju firmy w danym regionie; Rozwój dystrybucji produktów; Inicjowanie nowych pozycji asortymentowych/wersji smakowych i wsparcie przy tworzeniu produktów mogących wzmocnić pozycję firmy w...
Opis stanowiska: współpraca z wiodącymi sieciami handlowymi; sprzedaż silnych i rozpoznawalnych marek z portfela firmy; negocjacje warunków handlowych oraz planowanie długotrwałej strategii sprzedaży; realizacja planów sprzedażowych i promocyjnych; zarządzanie centralnymi akcjami...
Główne zadania: tworzenie prototypów i makiet interfejsów aplikacji oraz serwisów www; współpraca przy tworzeniu propozycji graficznych, specyfikacji i opisów projektów dla deweloperów; współpraca z programistami przy tworzeniu aplikacji, testowanie wprowadzonych zmian; opracowanie...
Zakres obowiązków: Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie listy płac; Prowadzenie ewidencji wszelkich rodzajów czasu pracy i urlopów pracowników; Zakładanie i prowadzenie akt osobowych; Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy; Sporządzanie...
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało: Prowadzenie ksiąg powierzonych Klientów; Dekretowanie i księgowanie dokumentów; Przygotowywanie i dokonywanie płatności; Rozliczanie podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów;...