CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Przygotowywanie oraz aktualizowanie treści materiałów e-learningowych dla pracowników, partnerów biznesowych i klientów; Wsparcie użytkowników szkoleń e-learningowych z całego świata, w tym podstawowa pomoc techniczna; Ścisła współpraca z międzynarodowym zespołem szkoleniowym
Kontakt telefoniczny i meilowy w języku obcym (angielski/niemiecki/francuski/hiszpański) Przetwarzanie dokumentacji i wprowadzanie danych do systemu; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
wspieranie procesów zgodnie z prawnymi (globalnymi i krajowymi) wytycznymi; administracja danych klientów/pracowników; praca z dokumentami; wsparcie administracyjne jako pierwsza linia kontaktu.
Wspieranie zagranicznych klientów w kontakcie z dostawcami IT; Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń dotyczących problemów technicznych; Współpraca i wsparcie innych działów; Utrzymanie pozytywnych relacji z klientem. Chcesz rozpocząć karierę w branży IT? Znasz dobrze język angielski?...
budowanie relacji ze specjalistami IT na rynku globalnym; pozyskiwanie kandydatów metodą direct search; tworzenie i publikowanie ogłoszeń; selekcja CV, screening kandydatów; nadzorowanie procesów rekrutacyjnych; działania Employer Brandingowe.
wspieranie procesów zgodnie z prawnymi (globalnymi i krajowymi) wytycznymi; administracja danych klientów/pracowników; praca z dokumentami; wsparcie administracyjne jako pierwsza linia kontaktu.
Obowiązki: Rejestrowanie i przetwarzanie transakcji finansowych; Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami zagranicznymi; Kontrolowanie danych w systemie; Współpraca z innymi działami w firmie.
Główne obowiązki: W przypadku obsługi klienta- IT- np.: analizowanie i rozwiązywanie problemów; monitorowanie codziennych zadań; kontakt z klientem (telefoniczny i/lub e-mailowy/ chat) w wymaganym przez klienta języku angielskim; W przypadku księgowości- np.: praca z dokumentacją;...
Główne obowiązki: analizowanie i rozwiązywanie problemów; monitorowanie codziennych zadań kontakt z klientem możliwość pracy na stanowisku juniorskim w obszarze administracji/księgowości/finansów/IT - doświadczenie nie jest wymagane;
ZAKRES OBOWIĄZKÓW przeprowadzanie procesów HR administrowanie bazą danych współpracowników; przygotowanie dokumentów związanych z zasobami ludzkimi, zgodnie z wnioskiem współpracownika i obowiązującymi umowami; zapewnienie wsparcia administracyjnego personelowi współpracownikom jako...
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło,...
Główne obowiązki: analizowanie i rozwiązywanie problemów; monitorowanie codziennych zadań kontakt z klientem możliwość pracy na stanowisku juniorskim w obszarze administracji/księgowości/finansów/IT - doświadczenie nie jest wymagane;
Osoba zatrudniona na stanowisku Payroll Supervisor będzie odpowiedzialna za płynne przejście procesów płacowych do centrum usług wspólnych HR. Zadania na stanowisku będą obejmować planowanie, dokumentowanie procesów, shadowing pracy, rekrutację i szkolenie nowych zespołów oraz...
Zadania: Wsparcie procesów zachodzących w dziale finansów i księgowości lub HR; Kontakt z klientami zagranicznymi; Budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami biznesowymi; Wprowadzanie danych do systemu, utrzymywanie dokumentacji; Przygotowywanie sprawozdań i raportów.
Jeśli ważna dla Ciebie jest: samodzielność w działaniu; budowanie relacji biznesowych; praca z doświadczonymi managerami; możliwość rozwoju i uczestniczenia w ciekawych projektach; praca z bardzo szerokim portfolio usług;