CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Customer Support Specialist with Korean Location: Warsaw If you are a person, who: - Is tired of being bored and repeatability at your current work and you would like to change something; - Is proactive, and is looking for interesting solutions and likes to create new things; Likes a modern working...
Obecnie przeprowadzamy projekt dla amerykańskiej firmy dystrybucyjnej, będącej globalnym liderem w dziedzinie rozwiązań łańcucha dostaw. Firma świadczy swoje usługi w ponad 200 krajach i regionach świata. Obowiązki: Nadawanie odpowiednich kodów celnych;Przygotowywanie dokumentów...
Responsibilities:Expanding strategic education customer relationships to drive impact, targeted business growth and develop a multi-year Digital Transformation strategy;Grow the mindset of customers, partner and Microsoft sales teams by bringing innovative ideas that showcase the case for change and...
Dear Candidate,For our client, an international company with Scandinavian capital, developing a modern platform that allows to perform a wide range of activities in relation to various financial instruments, we are currently looking for candidates for the position of Service Delivery Consultant. The...
Responsibilities: Provide support in the processing of purchase requisitions, Resolve potential issues resulting from incomplete purchase requests, Initiate and monitor the approval process, Contribute to continuous process improvements, Attend regular status calls with the internal stakeholders.
Dla międynarodowej firmy świadczącej kompleksowe usługi na rynku nieruchomości, działającej w 80 krajach od ponad 70 lat poszukuję osoby na stanowisko:Junior Analyst with HebrewJeśli zdecydujesz się na dział weryfikacji umów: Główne obowiązki:Rozwiązywanie umów najmu oraz zapytań z...
Poszukujemy osób gotowych na relokację do Warszawy Do Twoich obowiązków będzie należało: identyfikowanie i pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnych narzędzi sprzedażowych; kontaktowanie się z potencjalnymi klientami i zbieranie na ich temat niezbędnych danych; obsługa...
Obowiązki: nadzorowanie placu budowy, w tym planowanie, koordynowanie i kontrolowanie aspektów mechanicznych; sprawowanie nadzoru nad postępami pracy, przeciwdziałanie opóźnieniom, kontrolowanie wyznaczonych harmonogramów; planowanie oraz przeprowadzanie przetargów; podejmowanie działań...
Zadania: nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem firmy; kierowanie i rozwijanie zakładu produkcyjnego, zwiększanie produkcji, utrzymanie jakości; wprowadzanie nowych technologii produkcji (rozwój produktów) zarządzanie i rozwijanie pracowników; zapewnienie continuous improvement; analiza...
Zadania: obsługa procesów finansowo- księgowych ( m.in. weryfikowanie dokumentów, księgowanie faktur, wyciągów bankowych, płatności) ścisła współpraca z zespołem i partnerem międzynarodowym; raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne; udział w usprawnianiu procesów; udział w migracji...
Obowiązki: Badanie i rozwiązywanie problemów; Weryfikacja i terminowe przetwarzanie danych w określonym czasie; Bieżący kontakt z klientami w formie mailowej i telefonicznej; Uzgadnianie kont klientów; Zapewnienie wysokiej jakości obsługę klientów; Udział w ulepszaniu procesów; Ogólne...
Miejsce pracy: Szczecin Obowiązki: odpowiedzialność za wykonywanie zadań w ramach procesów księgowych (AR), terminowe i dokładne wykonywanie pracy zgodnie z przyjętymi standardami, współpraca z międzynarodowym klientem wewnętrznym, poszerzanie wiedzy z zakresu procesów księgowych,...
Zadania na stanowisku: Kontakt telefoniczny i meilowy w języku francuskim. Analizowanie i rozwiązywanie problemów. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Ścisła współpraca z działem IT.
Obowiązki: Bieżący kontakt z klientami w formie mailowej i telefonicznej; Dostarczanie klientom niezbędnych informacji związanych z ich zapytaniami; Ogólne zadania administracyjne. Współpraca z pozostałymi działami firmy.
Obowiązki: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów; Przygotowywanie i analiza dokumentów; Wsparcie procesów administarcyjnych w dziale; Zapewnienei najwyższej jakości obsługi klienta.