CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Dla naszego Klienta,...
Obowiązki (w zależności od działu): odpowiedzialność za wykonywanie zadań w ramach danego obszaru księgowego: księgowanie transakcji finansowo-księgowych; rozliczanie płatności od klientów; monitoring należności; przygotowanie i analiza danych do ustalenia limitów kredytowych...
Obowiązki: Zarządzanie bazą danych; Uaktualnianie systemów; Współpraca z innymi członkami zespołu; Obsługa klienta zewnętrznego; Kontrola terminowości i jakości powierzonych zadań;
AR Specialist with GermanLocation: Łódź Our Client is a global consulting company which provides their solutions in more than 40 countries in area of Business Process Outsourcing, Human Resources and IT. The company was set up more than 35 years ago. Key responsibilities:Invoicing of sales...
Do Twoich obowiązków będzie należało: praca w ramach jednego z działów: finanse i księgowość, administracja, obsługa klienta; przyjmowanie połączeń od klientów i identyfikowanie zgłaszanych problemów; klasyfikowanie zgłoszeń i proponowanie rozwiązań; prowadzenie dokumentacji;...
Obowiązki: Mailowy i telefoniczny kontakt z Klientami zagranicznymi; Przekazywanie informacji o statusie zamówienia/przesyłki; Uzupełnianie informacji w bazie danych; Analiza danych; Prace administracyjne i wspieranie całego procesu.
Obowiązki: Przygotowywanie i sprawdzanie dokumentacji w oparciu o przyjęte standardy (np. nadawanie kodów celnych); Uzupełnianie informacji w bazie danych; Mailowy i telefoniczny kontakt z Klientami zagranicznymi; Prace administracyjne i wspieranie całego procesu.
Zadania na stanowisku: Przyjmowanie i analiza zgłoszeń od Klientów dotyczących kwestii technicznych. Rozwiązywanie podstawowych problemów zgodnie z przyjętymi zasadami. Rozwijanie wysokich standardów obsługi Klienta. Współpraca z działem IT.
Zadania: zarządzanie istniejącymi kontraktami i negocjowanie nowych; tworzenie draftów, wprowadzane zmian do umów; analizowanie i zarządzaniem ryzykiem; terminowe dostarczanie danych- wewnątrz firmy oraz klientom; kontakt z klientami; praca w kilku programach; Wymagania: wykształcenie...
Stosowanie swojej wiedzy i umiejętności technicznych na różnych etapach cyklu życia oprogramowania; Pisania wysokiej jakości kodu i znajomość dobrych praktyk wytwarzania oprogramowania (Java) Wsparcie w definiowaniu architektury aplikacji i projektowanie; Weryfikowanie leadów dla wszystkich...
Dla naszego klienta, firmy zajmującej się ochroną środowiska, poszukujemy obecnie Administratora Infrastruktury Apple.Główne zadania: Prowadzenie inicjatyw rozwoju (usprawnienia pracy, automatyzacji) i wykorzystania nowych funkcjonalności z zastosowaniem MacOS i iOS;Zarządzanie platformą...
Obowiązki: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami zagranicznymi; Wprowadzanie oraz monitorowanie danych w systemie; Analizowanie zgłaszanych problemów; Współpraca z innymi działami w firmie.
Obowiązki: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów niemieckojęzycznych; Przygotowywanie i analiza dokumentów; Wsparcie procesów administracyjnych w dziale; Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta.
Responsibilities: Providing customer support via mail and phone; Initial investigating of issues and technical qualification of tickets and documentation; Usage and maintaining of the database; Ensuring high quality of customer service.
Obowiązki: Przygotowywanie i sprawdzanie dokumentacji w oparciu o przyjęte standardy (np. nadawanie kodów celnych); Uzupełnianie informacji w bazie danych; Mailowy i telefoniczny kontakt z Klientami zagranicznymi; Prace administracyjne i wspieranie całego procesu.