CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Poszukujemy Java Developerów, Architektów i Tech Lead'ów w ramach nowego projektu związanego ze stworzeniem od podstaw i wdrożeniem nowej aplikacji w globalnej firmie z sektora sprzedaży. Do głównych zadań będzie należało projektowanie rozwiązań, implementacja, zapewnienie jakości, a...
Für unseren Klient, eine internationale Organisation, suchen wir Personen fur Arbeitsstelle: Büroarbeiter mit Deutsch Lokation: Poznań, Szczecin, Warszawa Pflichten: Unterstüzung der Organisation bei Realisierung der Projekte aus dem Gebiet von Buchführung, Administration, HR und Kundendienst;...
Publikowanie ogłoszeń o pracę i przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych; Wprowadzanie danych kadrowo - płacowych do systemu; Przygotowywanie listy płac; Rozliczanie delegacji pracowniczych; Kontakt z klientem zagranicznym poprzez telefon, mail, chat; Pomoc w organizacji imprez pracowniczych;
Responsibilities: Coordinating the calendar of consultants: conferences, meetings and events, Planning and managing travel arrangements and itineraries, Helping with personnel/customer administration duties, Cooperating with employees from other departmens and consultants.
Zadania: Wprowadzanie danych kadrowo - płacowych do systemu; Kontakt z pracownikami - odpowiadanie na zapytania współpracowników związanych ze sprawami personalnymi; Kompleksowa obsługa klienta (odbieranie połączeń przychodzących, obsługa skrzynki pocztowej, obsługa klienta w biurze)
Codzienne kontakty telefoniczne i e-mailowe z dostawcami w celu rozwiązania rozbieżności; Zarządzanie płatnościami i przetwarzanie przebiegu płatności; Weryfikacja i uzgodnienie rachunków finansowych; Monitorowanie faktur od dostawców;
Opis stanowiska Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych; Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy; Stały kontakt w języku obcym w celu weryfikowania poprawności dokumentacji, wprowadzania danych do systemu i wsparcia zadań administracyjnych innych jednostek; Współpraca na...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za: Wspieranie administracji wewnętrznej w działach HR i dziale płatności; Bieżąca współpraca z francuskojęzycznymi lub niemieckojęzycznymi klientami firmy; Wprowadzanie danych do systemu SAP; Prace administracyjne w obszarze HR;
Funktionsbeschreibung: Für die Sicherstellung einer kundenorientierten, professionellen und qualifizierten Kundenberatung am Telefon und per Email zuständig; Dem Kunden einen qualitativ hochwertigen Service zu liefen; Ergebnisse dokumentieren in verschiedenen Tools und halten vereinbarte...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za: Wspieranie administracji wewnętrznej w dziale HR Bieżąca współpraca z francuskojęzycznymi klientami firmy; Wprowadzanie danych i procesowanie faktur w systemie SAP; Wsparcie codziennych dzialan w obszarze Hr & Payroll;
Obowiązki: Administrowanie i wsparcie procesów HR, Zarządzanie programami i bazami danych, Przygotowywanie raportów i analiz pracowniczych, Kontaktowanie się z menedżerów i pracownikami w zakresie wykonywanych zadań.
Utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z klientami krajów współpracujących; Przygotowanie raportów i zestawień; Weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów; Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego; Analiza i rozwiązywanie najczęstszych pytań i problemów;
Realizacja procesów księgowych w jednym z obszarów: AP (PtP), AR (OtC), GL (RtR), rownież Procurement. Wykonywanie operacji księgowych; Praca na wewnętrznych systemach organizacji; Przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz; Aktywna współpraca z innymi działami oraz jednostkami firmy;
Poszukujemy osób bez doświadczenia lub chcących zmienić obszar zatrudnienia i rozwijać się w administracji biurowej. Kluczowym kryterium branym pod uwagę podczas procesu rekrutacyjnego jest znajomość języków obcych. Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu obsługi klienta/IT....
Zadania: Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami zagranicznymi Weryfikacja poprawności wystawionych faktur; Ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich; Wprowadzanie danych do systemu Organizowanie wydarzeń firmowych oraz konferencji;