Gi Group to międzynarodowy dostawca usług z zakresu pracy tymczasowej i doradztwa personalnego.
Gi Group oferuje usługi m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji kandydatów oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym Gi Group działa w 57 krajach świata.
Usługi oferowane przez GI Group posiadają Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570. W Polsce w skład grupy Gi Group wchodzą: Gi Group sp. z o.o., Grafton Recruitment, Wyser, TACK&TMI. Od roku 2021 szeregi naszej grupy zasila Work Service S.A., jedna z czołowych w Polsce firm branży HR, zapewniająca innowacyjne rozwiązania w obszarze zasobów ludzkich.
Obsługa połączeń przychodzących; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Określenie priorytetu zgłoszeń; Analizowanie zgłoszonych problemów (związanych z codzienną obsługą komputera)
Obsługa połączeń przychodzących; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Określenie priorytetu zgłoszeń; Analizowanie zgłoszonych problemów (związanych z codzienną obsługą komputera)
Obsługa połączeń przychodzących; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Określenie priorytetu zgłoszeń; Analizowanie zgłoszonych problemów (związanych z codzienną obsługą komputera)
Obsługa połączeń przychodzących; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Określenie priorytetu zgłoszeń; Analizowanie zgłoszonych problemów (związanych z codzienną obsługą komputera)
Obsługa połączeń przychodzących; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Określenie priorytetu zgłoszeń; Analizowanie zgłoszonych problemów (związanych z codzienną obsługą komputera)
Obsługa połączeń przychodzących; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Określenie priorytetu zgłoszeń; Analizowanie zgłoszonych problemów (związanych z codzienną obsługą komputera)
Obsługa połączeń przychodzących; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Określenie priorytetu zgłoszeń; Analizowanie zgłoszonych problemów (związanych z codzienną obsługą komputera)
Obsługa połączeń przychodzących; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Określenie priorytetu zgłoszeń; Analizowanie zgłoszonych problemów (związanych z codzienną obsługą komputera)
Rozpędź swoją karierę z wielokrotnie nagradzanym liderem z branży finansowej! Nasz Klient to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najczęściej nagradzanych firm na polskim rynku usług finansowych. Codziennie wspiera on swoich Partnerów w efektywnym prowadzeniu biznesu, świadcząc wsparcie...
Kluczowy cel stanowiska: Pricing Manager będzie pełnił strategiczną rolę w maksymalizowaniu dochodów organizacji. Priorytetowe na tym stanowisku są: kształtowanie, przewodzenie i wprowadzanie polityki cenowej; optymalizacja zysków płynących z długoterminowego zarządzania cenami oraz...
Obsługa Klientów w oddziale firmy oraz sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych; Wybór rozwiązań do potrzeb Klientów indywidualnych; Koordynacja procesu sprzedażowego w oddziale, zarządzanie zasobami sprzedażowymi; Wypracowywanie długofalowych relacji opartych na współpracy w...
Obsługa Klientów w oddziale firmy oraz sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych; Wybór rozwiązań do potrzeb Klientów indywidualnych; Koordynacja procesu sprzedażowego w oddziale, zarządzanie zasobami sprzedażowymi; Wypracowywanie długofalowych relacji opartych na współpracy w...