Praca w wymiarze: 0,75 etatu Obsługa klienta na najwyższym poziomie poprzez udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar. W przypadku braku znajomości obsługi kasy fiskalnej oferujemy pakiet szkoleń w tym zakresie....
Kierowanie zespołem, szkolenie i wspieranie go w wykonywaniu zadań oraz zarządzanie i nadzorowanie przebiegiem procesów w sklepie w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
Prowadzenie dokumentacji personalnej, rejestrów i ewidencji czasu pracy, a także obsługa administracyjna skarbca. Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna jest także za rozliczanie dokumentów księgowych w systemie komputerowym.
Wprowadzaniu danych do systemu Gold zgodnie z obowiązującym harmonogramem w celu wygenerowanie prawidłowych zamówień pozwalających na utrzymanie właściwej dostępności produktów w sklepie. Przyjmowanie dostaw, sortowanie, składowanie i przemieszczaniu towaru w magazynie oraz zapewnienie...
Obsługa klienta na najwyższym poziomie w tym udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar. Od kandydatów na to stanowisko nie wymagamy doświadczenia zawodowego i zapewniamy przeprowadzenie wszelkich niezbędnych...
Wspieranie kierownika sklepu w zarządzaniu i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
Tesco Polska Sp. z o.o.małopolskie, Hipermarket TESCO Kraków, ul. Kapelanka 56
praca stacjonarna
3670 dni
Praca w wymiarze: 1/2 etatu Realizacja zamówień internetowych w zakresie wybrania oraz zapakowania towarów zgodnie z życzeniem klienta z zachowaniem najwyższych standardów jakości.
Tesco Polska Sp. z o.o.małopolskie, Hipermarket TESCO Kraków, ul. Kapelanka 56
praca stacjonarna
3670 dni
Praca w wymiarze: 1/2 etatu Realizacja zamówień internetowych w zakresie dostarczania towaru do klientów przy zachowaniu wysokich standardów, jakości i przechowywania towaru oraz zapewnienie obsługi klienta ta najwyższym poziomie.
Kierowanie zespołem, szkolenie i wspieranie go w wykonywaniu zadań oraz zarządzanie i nadzorowanie przebiegiem procesów w sklepie w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
Kierowanie zespołem, szkolenie i wspieranie go w wykonywaniu zadań oraz zarządzanie i nadzorowanie przebiegiem procesów w sklepie w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
Tesco Polska Sp. z o.o.małopolskie, Hipermarket TESCO Kraków, ul. Kapelanka 54
praca stacjonarna
3675 dni
Praca w wymiarze ¾ etatu Obsługa Klienta na najwyższym poziomie, w tym udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej. Od kandydatów na to stanowisko nie wymagamy doświadczenia zawodowego i zapewniamy przeprowadzenie wszelkich niezbędnych szkoleń przygotowujących do pracy.
Tesco Polska Sp. z o.o.małopolskie, Hipermarket TESCO Kraków, ul. Kapelanka 54
praca stacjonarna
3675 dni
Praca w wymiarze 0,5 etatu Obsługa klienta na najwyższym poziomie poprzez udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar. W przypadku braku znajomości obsługi kasy fiskalnej oferujemy pakiet szkoleń w tym zakresie.
Wspieranie kierownika sklepu w zarządzaniu i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
Wspieranie kierownika sklepu w zarządzaniu i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
Wspieranie kierownika sklepu w zarządzaniu i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.